וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבל עם והוליווד: אנג'לינה ג'ולי יורדת על בראד פיט

11.7.2023 / 9:17

בין קרב משפטי אחד לאחר, כבר לא פשוט לעקוב אחרי מצב הריב המאוד ציבורי של מי שהיו פעם הזוג הנוצץ ביותר בהוליווד. הפעם, אנג'לינה לא נשארת חייבת וצוחקת על בראד במסמך חדש. וואלה! טיפה מרה

נראה שהריב בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי רחוק מסוים. בין אם מדובר במשמורת על הילדים, או בין אם ביקב המשפחתי, 'מיראבל', אותו הקימו יחד בדרום צרפת בשנת 2008, בני הזוג ממשיכים בסכסוך המר ולא בוחלים באמצעים.

זאת לא פעם ראשונה שהזוג עולה לכותרות בעקבות היקב המשותף, שהפך מפרויקט יפה של משבר אמצע החיים למשבר בעצמו. לפני קצת יותר מחודש ניסה לתבוע בראד את גרושתו על מכירת החלק שלה בעסק אך משך חזרה את התביעה. במסמך משפטי שהגישה ג'ולי לבית המשפט בו היא יורדת על פיט ועל העובדה שהוא טוען להיות חקלאי ב'מיראבל' נראה שהיא ממש לא מתכוונת להרים דגל לבן בקרוב.

"פיט הוא שחקן, לא יינן", נכתב במסמך המשפטי שהגיע לידי מגזין Page Six בו טוענת אנג'לינה שפיט אכן ביקר בשאטו בו נמצא הכרם "אבל רק כדי להעריך את מי שעושה את העבודה האמיתית". בנוסף המסמך המשפטי מוחה על ההאשמה שג'ולי העמידה את הייקב בסכנה אחרי שבחרה למכור את החלק שלה בעסק בו השחקן ההוליוודי "שם את נשמתו".

עוד נכתב במסמך כי בראד "עוסק באשליות, לא באדמה וענבים". "בשנים בהן הוא לכאורה 'בנה' את העסק הוא צילם והופיע בעשרות סרטים, שלא לציין בכלל את הזמן שגזלו ממנו הופעות באירועים לקידום אותם סרטים, ויציאות למסיבות הוליוודיות" מוסיפה אנג'לינה שדוחה את הטענה שהיקב המשפחתי היה משמעותי לפיט.

אמנם מדובר בקרב משפטי דרמטי, אבל לא ביחס לפרשה בה האשימה אנג'לינה את בראד בהתעללות בילדיהם על המטוס הפרטי של המשפחה. שם במטוס לטענתה הוא אחז בראשה וכתפיה, ניער אותה ודחף אותה על קיר תא השירותים של המטוס, ולאחר מכן היא הוסיפה שפיט שפך על הילדים, שגם היו איתם, בירה ואפילו חנק אחד מהם.

וואלה! סלבס מתגעגעת לתקופות בהן הייתה יכולה לקנות יין בפיצוציה ב19.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully