וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק, חבטות וניעור: אנג'לינה ג'ולי טוענת שבראד פיט התעלל בה ובילדיהם

עודכן לאחרונה: 5.10.2022 / 19:28

מסמכים חדשים שעוסקים בתביעה שמתנהלת בין בני הזוג לשעבר חשפו תקרית שאירעה במהלך טיסה, אז פיט הכה את ג'ולי וילדיהם והתעלל בהם רגשית ונפשית. וואלה! סלבס חשבון נפש

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
בימים יפים יותר. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים/ספלאש

ניתן לומר בביטחון מלא שהקרב המשפטי שמתנהל בין אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט יתן פייט לא קטן למה שראינו בין ג'וני דפ ואמבר הרד.

הניו יורק טיימס חשף היום (ד') שבמסמכים שהוגשו לבית המשפט בתביעה שמתנהלת בין בני הזוג לשעבר, נכללה תקרית אלימה במהלכה פיט תקף את ג'ולי וילדיהם במהלך טיסה מפריז ללוס אנג'לס בשנת 2016.

על פי המסמכים, בני הזוג התווכחו ופיט טען שג'ולי "מגוננת מדי" על ילדיהם. במהלך הויכוח הוא עקב אחריה לשירותי המטוס, אז אחז בראשה וכתפיה, ניער אותה ודחף אותה על קיר התא. הוא חבט בתקרה מספר פעמים, ולאחר מכן ג'ולי עזבה את המקום וחזרה לשבת.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בבכורת הסרט מליפיסנט, הוליווד, מאי 2014. GettyImages
פיט וג'ולי/GettyImages

"פיט שפך על ג'ולי בירה, ועשה את אותו הדבר לילדיהם. כאשר אחד מהילדים גונן על ג'ולי, פיט רכן מעליו. ג'ולי קפצה על גבו כדי להרחיק אותו מהילד, ופיט הדף אותה לאחור על המושבים וגרם לפציעתה. הילדים ניסו לגונן זה על זה, בזמן שפיט חנק ילד אחד והכה אחר בפניו. הם בכו והתחננו בפניו שיפסיק", כך נכתב במסמך.

עוד נכתב, כי מלבד אלימות פיזית, פיט השתמש באלימות מילולית ונפשית נגד בני המשפחה האחרים. "ג'ולי נקטה בצעדים מרחיקי לכת כדי להגן על הילדים מפני פיט, ולמנוע מהם לחוות את התקרית הזו שוב ושוב.

פיט הכיר את ג'ולי בזמן שהיה נשוי לג'ניפר אניסטון, ממנה התגרש בהמשך. השניים החלו לצאת ב-2005, וב-2006 נולדה בתם הראשונה. אחרי שנתיים, הביאו השניים לאוויר העולם זוג תאומים, ובנוסף, אימץ הזוג עוד שלושה ילדים. השניים הודיעו שהם מתגרשים בשנת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully