וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת נחשפת: למה התנצלה בריטני ספירס בפני ג'סטין טימברלייק?

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 9:53

כוכבת הפופ בריטני ספירס הלהיטה את מעריציה, שתקפו את הזמר ג'סטין טימברלייק אחרי שגילו שהכריח אותה לעשות הפלה בתקופה בה היו יחד ואחרי סוף שבוע אחד שהיה תחרותי במיוחד בין השניים היא התנצלה. אבל מה הייתה הסיבה האמיתית שהזמרת חזרה בה?. וואלה! סלבס כפרות

המתח היה בשמיים בסוף השבוע האחרון אחרי שמעריציה של כוכבת הפופ בריטני ספירס קראו תיגר על השיר החדש של האקס המיתולוגי שלה, הזמר ג'סטין טימברלייק, עם שיר ישן שלה משנת 2011 שיש לו גם שם זהה. כמובן שכת המעריצים של הזמרת הצליחה במשימתה ושירו החדש של טימבלייק צנח בשלב מסויים למקום רביעי במצעד של אייטונס, לעומת השיר של ספירס שהגיע למקום השני. מביך.

למרות שלפני כן הזמרת המשיכה לשפוך שמן למדורה לא הרבה אחרי שהמעריצים התחילו במתקפה נגדו ודירבנה אותם, אולי העובדה שהם כבר באמת פגעו לו בקריירה ובהצלחת השיר החדש הייתה קריאת ההשקמה שלה, כי היא התנצלה כבר בתחילת השבוע (ב'): "אם פגעתי במישהו מהאנשים שבאמת אכפת לי מהם אני מתנצלת מכל הלב. גם רציתי להגיד שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק", כתבה.

"היא לא הבינה מה הכוח של המילים שלה. בנוגע למה שהיא אמרה בספר שלה, היא מעולם לא התכוונה לגרום לאנשים לרדוף אחרי ג'סטין בצורה הזאת, בסופו של דבר ההחלטה הייתה של בריטני לעשות את ההפלה. זה היה הגוף שלה ואם היא באמת רצתה להגיד לא, היא יכלה", סיפר מקורב לכוכבת ל- Daily Mail.

"תמיד יהיו לך רגשות לבן הראשון שאהבת", המשיך המקורב והוסיף: "ג'סטין היה צריך לבוא להגנתה בעבר, והיא לא רצתה לפגוע בו כמו שהיא פגעה בו או לשנות את דעת הציבור עליו. זה היה הסיפור שלה והיא סיפרה אותו בדרך בה היא הרגישה שהוא צריך להיות מסופר", איך בדיוק להוציא את השיר "Cry Me a River" זה לצאת להגנתה?

וואלה! סלבס יצאה להגנת האקס שלה אבל לא הצליחה להיות משכנעת מספיק בשקר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully