וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת בכנף השבורה: המפיק של הנסיך הארי ומייגן מרקל התפטר

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 14:43

הצעד הגדול הבא של הנסיך הארי ומייגן מרקל, אחרי רצף של פרויקטים לא יותר מידי אהובים, היה אמור להיות יחד עם חברת ההפקה שלהם אך למרות שהם רק בתחילת הדרך, הדרמה כבר התחילה. וואלה! סלבס כאב של נסיכים

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, gettyimages

הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, הקימו את חברת ההפקות שלהם "Archewell Productions" לפני כמעט ארבע שנים, וקצת אחרי שיצאו מתפקדים המלכותי בשנת 2020 עם המון תקוות ולפני כמה וכמה כאפות שהם חטפו מתגובות הציבור לכל מה ששמו בהם את ידם. באותה השנה השניים גם עברו יחד לארצות הברית והתחילו לחיות לבדם בקליפורניה השמשית.

חברת ההפקות שלהם אמנם התחילה ברגל ימין אחרי שחתמו גם עם ספוטיפיי וגם עם נטפליקס: "יש כל כך הרבה דברים מרגשים בדרך", אמרה מרקל שנה אחרי שעזבו את המלוכה. כידוע העסקה עם ספוטיפיי נכשלה כישלון חרוץ אחרי שהמאזינים גילו על קסמי העריכה, על כך שמרקל לא קיימה את הראיונות בעצמה והקליטה רק את השאלות, מה שזיכה אותה ואת בעלה בתואר "עצלנים" ברחבי הממלכה.

לא הרבה אחרי התרסקות העסקה עם ענקית המוזיקה, גם בנטפליקס התעוררו כיוון שחוץ מהסרט בו השחירו על בית המלוכה הזוג העצל לא יצרו תכנים חדשים ומקוריים. השניים נאלצו להתאפס אבל אולי לא מספיק, כי עכשיו מי שלא יכל להכיל יותר את השניים הוא המפיק הראשי של חברת ההפקות, נשמע כמו תפקיד מאוד נחוץ.

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, gettyimages

המפיק המדובר הוא בנט לוין, שעבד עם הארי ומייגן עוד מהימים שהם עבדו על הדוקו שלהם, "Harry & Meghan", שעלה בנטפליקס. "אני שמח לבשר שאני מתחיל משרה חדשה ב- Cinetic Media", כתב לוין ברשתות החברתיות שלו. בתגובה לשינוי מקורב שמעורבב בעניינה של חברת ההפקות סיפר ל- Daily Mail: "זאת בהחלט מכה קשה".

וואלה! סלבס ניסתה להיות מפיקה אבל אף אחד לא ענה לה לטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully