וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האשפוזים: בקשתה של שר לאפוטרופסות על בנה נדחתה שוב

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 11:18

הזמרת האגדית שר הגישה בקשה לאפוטרופסות על בנה, אלייז'ה בלו אלמן, אחרי שבפעם הקודמת ההכרעה במשפט נדחתה באופן זמני, הוחלט לשלול אותה על הסף למרות מה שהציגו עורכי הדין שלה לשופטת. וואלה! סלבס אהבה של אמא

מסתבר שהזמרת שר היא לא רק אגדת פופ אלא גם אמא מגוננת, אולי אפילו מידי. לקראת סוף 2023 הגישה הכוכבת בקשה לאפוטרופסות בעקבות התנהגותו המדאיגה של בנה, אלייז'ה בלו אלמן, בציבור. אך מהמפגש הראשון שלהם בבית המשפט היא כנראה יצאה מאוכזבת אחרי שהשופטת, ג'סיקה אוזקטגוי, החליטה לדחות אותה, אבל רק באופן זמני כיוון שטענה ששר לא סיפקה לבנה מספיק זמן כדי לאסוף את המסמכים הדרושים: "24 שעות במקרה הטוב".

יום ההכרעה האמיתי הגיע ממש אתמול (ב') אך גם הפעם נחלה הזמרת כישלון על פי עורך הדין של אלמן, אבי לוי. כמו בפעם הקודמת שהגיע לדבר בפני השופטת, הבן המוזנח שיפר את הופעתו לחליפה ואפילו הביא את אשתו, ממנה נפרד לאחרונה אך לא התגרש, מריאנג'לה קינג, אך השניים חזרו לא מזמן. מהצד של הזמרת הגיעו רק עורכי דינה והיא העידה מרחוק.

אחרי שהגיש אלמן לבית המשפט את כל המסמכים הדרושים החליטה השופטת אוזקטגוי: "הכספים שלו מסודרים והוא נקי מסמים על פי מספר הבדיקות שהוא סיפק לבית המשפט". בסיום התהליך, עורך הדין לוי אמר בהצהרתו: "פסיקת בית המשפט הבוקר מייצגת ניצחות משמעותי לחופש האישי של מר אלמן ולאוטונומיה שלו מבחינה חוקית. אנחנו ב- Cage & Miles, שמחים מפסיקת בית המשפט לדחות את בקשתה של שר".

במהלך השימוע עצמו חשפו עורכי הדין של הזמרת את העובדה שאלמן אושפז בכפייה למשך 72 מספר פעמים בשנה שעברה בעקבות ההפרעה הפסיכואקטיבית איתה הוא מתמודד. "הרופאים אמרו לשר שאם היא לא תיקח את הצעד הזה אז הוא יסיים ברחוב פעם נוספת", הצהירו וטענו שפסיכיאטר מומחה אבחן אותו עם הפרעה דו-קוטבית.

כמובן שהשופטת יכלה להתחבר לחשש של הכוכבת לעתידו של בנה, בן ה-47, שנצפה לא פעם במצבים שפלים והשיבה לטענות עורכי דינה של האם המגוננת: "אני לא מפקפקת בדאגתה של שר לבנה ומניעה אותה. אני לא חושבת שגם הבן שלה מפקפק בה".

כזכור אלמן הוא בן הזקונים של הכוכבת, אותו היא חלקה עם המוזיקאי גרג אלמן שהלך לעולמו ב-2017. בעקבות מותו אלייז'ה קיבל כל שנה 120 אלף דולר מעזבון האמן. במשפט עצמו טענה שר שלמרות הסכום היפה, חשבון הבנק של בנה עדיין ריק, טענה שהופרכה.

וואלה! סלבס רבה עם אמא שלה על בסיס שבועי.

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully