וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגנתי על השקט שלי": האלי ביילי יוצאת נגד המעריצים

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:06

כוכבת הלייב אקשן של "בת הים הקטנה", האלי ביילי, הפכה לאמא אחרי שהכחישה את ההריון במשך חודשים ארוכים את ההריון. עכשיו, היא נכנסת במעריצים שכעסו על כך ששיקרה להם. וואלה! סלבס פינוקיו

האלי ביילי. אינסטגרם, צילום מסך
האלי ביילי ובעלה/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית ההוליוודית האלי ביילי הכריזה על הלידה שלה רק בתחילת החודש הנוכחי, אך המעריצים חשדו בכך שהיא בהריון כבר חודשים ארוכים והמשיכו לשאול אותה על זה למרות שהיא ביקשה מהם פעם אחר פעם: "תעזבו אותי כבר בשקט!", הטיחה לא פעם.

אחרי שסיפרה על הלידה המשמחת ועל הפיכתה לאמא בפעם הראשונה, העוקבים שלה זעמו על כך ששיקרה להם, אך היא לא הייתה מוכנה לעבור על ההאשמות שלהם בשתיקה: "מעולם לא שיקרתי או אמרתי שום דבר לגבי זה. לעשות בדיחה על האף שלי זה הכי רחוק שהלכתי. לעולם לא אבין למה אתם כועסים על זה שהגנתי על השקט שלי, לא הייתם עושים את אותו הדבר?", הגיבה לאחד ממעריציה ב- X (לשעבר טוויטר).

"אני הולכת לשתף תמונות שלי עכשיו אם אני רוצה כי הבן שלי פה ובטוח, אם אתם לא רוצים לראות את זה תמשיכו לגלול, שאלוהים יברך אתכם". המשיכה את תגובתה והוסיפה: "חחח ההורמונים שלי ברמה 10 בזמן האחרון אז אני הולכת להתרחק מטוויטר. אוהבת את כולכם", החלטה נבונה.

הסיבה שאותם המעריצים כל כך זעמו היא בגלל שהם טוענים: "במהלך ההריון שלה היא שקרה ויצאה מגדרה כדי לעשות גסלייטינג על זה שהיא לא בהריון וקראה לאנשים נואשים. עכשיו היא רוצה לחלוק עם אותם אנשים "נואשים" כל פרט קטן".

בעבר היא גם כן התייחסה לנושא בחשבון הסנאפצ'אט שלה, כי מתברר שאנשים עוד משתמשים בזה: "בכנות התרחקתי מהרשתות החברתיות. באמת ניסיתי לשמור על שפיות ואני יודעת שהרבה אנשים הגיבו כל הזמן "אנחנו יודעים"", הודתה.

וואלה! סלבס הייתה עושה בדיקה פעם בשבוע עד שהבינה שצריך בהכרח בחור בתמונה כדי להיכנס להריון וזה קונספט שפחות מוכר לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully