וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות וההכחשות: כוכבת "בת הים הקטנה" חושפת שילדה בן

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 11:23

תראו מופתעים: אחרי שהכחישה לא פעם כי היא בהריון על אף השמועות ותמונות הפאפרצי המסגירות, האלי ביילי חשפה סוף סוף כי הביאה בן לעולם. וואלה! סלבס מריה הבתולה

האלי ביילי. אינסטגרם, צילום מסך
עשתה לנו תרגיל? ביילי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים רצו ברשת לא מעט שמועות שטענו כי כוכבת גרסת הלייב אקשן של הסרט המצליח "בת הים הקטנה", הלוא היא השחקנית והזמרת האלי ביילי (26), נמצאת בהריון מבן זוגה הראפר בעל הכינוי הקליט DDG. השחקנית הכחישה את הידיעה, ואף דרשה שיניחו לה לנפשה, אבל עכשיו סוף סוף חשפה כי היא אכן הפכה לאחרונה לאמא.

ביילי העלתה אתמול (שבת) פוסט לעמוד האינסטגרם שלה עם התמונה המסורתית של היידים שלה ושל בן זוגה אוחזות בידו של הרך הנולד, שכבר הספיק לקבל צמיד זהב עם שמו חרוט עליו- היילו. בצירוף לפוסט המרגש היא כתבה: "למרות שאנחנו כבר כמה ימים לתוך השנה החדשה, הדבר הכי גדול ש-2023 יכלה לעשות בשבילי, היה להביא לי את הבן שלי. ברוך הבא לעולם היילו שלי. העולם נואש להכיר אותך".

כאמור, סביב הכוכבת היו לא מעט שמועות לאחרונה שהתחילו באוגוסט 2023 אחרי שהיא הופיעה לרגע בלייב שעשה בן זוגה והיה נראה שבייבי באמפ קטנה ביצבצה. השמועות עלו שלב אחרי שהופיעה לטקס פרסים עם שמלה שנראה הייתה שמסתירה משהו, ואף נמנעה מלהצטלם על השטיח האדום.

למרות זאת, ביילי עשתה את התרגיל הידוע על שם קיילי ג'נר ודאגה לפרסם לאורך התקופה תמונות שלה מזוויות שונות ומזמנים שונים כדי למסמס את השמועות על ההריון, ואף פרסמה סרטון זועם אחרי שאחד הגולשים ברשתות החברתיות כתב על אחת התמונות שלה כי יש לה "אף הריון" ובו אמרה: "אם אני רואה עוד מישהו אחד אומר משהו על האף שלי אני אעביר אותם מדורי גהינום. ואתם יודעים למה? כי אני שחורה ואני אוהבת את האף שלי. למה אתם מודאגים מהאף שלי? תעזבו אותי כבר בשקט".

כעת מנחשים ברשת כי הכוכבת ילדה את בנה הבכור עוד לפני חג המולד, וכי המתנות היקרות שקיבלה מבן זוגה לחג, ביניהן תיק בירקין ועגילי יהלומים נוצצים, היו למעשה מתנות לכבוד הלידה. בני הזוג, אגב, החלו לצאת במרץ 2022 אחרי שהראפר שלח לה הודעה באינסטגרם, ושלושה חודשים לאחר מכן כבר הופיעו יחד על השטיח האדום בטקס פרסי ה-BET.

וואלה! סלבס לא מסתירה הריון, רק את ארוחת הערב הגדולה שאכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully