וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "בת הים הקטנה" חושפת: האם היא באמת בהריון?

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 9:59

השחקנית והזמרת האלי ביילי, שפרצה בעיקר בזכות תפקידה כאריאל בסרט "בת הים הקטנה", החליטה להגיב סוף סוף לשמועות האם היא בהריון ושלחה מסר חד למעריצים: "תעזבו אותי כבר בשקט!". וואלה! סלבס סבסטיאן

האלי ביילי. אינסטגרם, צילום מסך
האלי ביילי/צילום מסך, אינסטגרם

נשים רבות בעולם הבידור נאלצות להתמודד עם ביקורת בלתי פוסקת מצד אנשים שחושבים שיש להם זכות להביע את דעתם על המראה שלהם, ולבחון בדקדקנות כל שינוי והאם הוא מצביע על דבר מסוים, כמו הריון לדוגמה. השחקנית והזמרת האלי ביילי, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כאריאל בגרסת הלייב-אקשן של "בת הים הקטנה", סירבה להמשיך לקבל הערות מאנשים שניסו להיכנס לה לרחם ושמה סוף לשמועות לגבי ההריון.

"אף ההריון הזה!", כתב עוקב אחד לחשבון הסנאפצ'אט שלה בתוספת אימוג'י של אף חזיר. השחקנית לא יכלה לעבור על הדברים בשתיקה: "אם אני רואה עוד מישהו אחד אומר משהו על האף שלי אני אעביר אותם מדורי גהינום. ואתם יודעים למה? כי אני שחורה ואני אוהבת את האף שלי. למה אתם מודאגים מהאף שלי? תעזבו אותי כבר בשקט". חתמה בכעס.

אך המעריצים בשלהם, ובתגובות לפרסום הסרטון ברשתות החברתיות המשיכו להעלות השערות: "העובדה שהיא התייחסה לאף שלה אבל לא להריון אומרת הרבה! אני פשוט מרגיש את זה", כתבה מעריצה אחד בתוך ההמון שתמכו בו.

האלי ביילי. סנאפצ'ט, צילום מסך
האלי ביילי/צילום מסך, סנאפצ'ט

"אחותי זה לא רק האף, יש לך גם את הקול מחוסר הנשימה של הריון", כתבה אחרת שקיבלה חיזוקים כמו: "תפסיקי לעשות לנו גסלייטינג, אנחנו יודעים שאת בהריון האלי", ו- "אנחנו יכולים לראות שהאף שלך התרחב, זה קרה גם לנו בהריון".

השמועות על הריונה של הכוכבת התחילו לצוץ כבר בחודש ספטמבר בעקבות הופעת אורח קצרה שעשתה בשידור החי שהעלה בעלה, הראפר DDG, בחודש אוגוסט, למרות שהשניים יוצאים קצת פחות משנה. באותו הזמן המעריצים כבר תהו האם הכוכבת מנסה להסתיר הריון כשלבשה שמלה רחבה על השטח האדם בפרסי המוזיקה של MTV השנה.

מקור שהיה באותו הטקס סיפר בעבר ל- Page Six שכבר אז הייתה השחקנית מאוד זהירה כשצילמו אותה ובאיך שהיא התקרבה לאנשים במקום: " האלי התרחקה מהשטיח הורוד כדי שלא יצלמו אותה, וכשהיא הייתה בפנים היא לא מיהרה לתת לאנשים חיבוקים".

וואלה! סלבס מבהירה פעם אחר פעם שהיא לא בהריון, היא פשוט אכלה לאפה עם שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully