וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסה להרוויח כסף מהיר": האקסית של יו הפנר יוצאת נגד אלמנתו

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 12:46

הספר החדש ומלא הסודות מאחוזת השפנפנות שכתבה אלמנתו של של יו הפנר המנוח, קריסטל הפנר, סיפק לא מעט כותרות למדורי רכילות רבים ברחבי העולם, אבל מי שיצאה להגנתו של הפלייבוי המקורי היא דווקא האקסית שלו, שעלתה למתקפה. וואלה! סלבס אלמנה משחירה

ספרה החדש של השפנפנה קריסטל הפנר, אלמנתו של יו הפנר, "Only Say Good Things: Surviving Playboy and Finding Myself", יצא רק בשבוע שעבר אבל כבר הספיק לכרוך כמויות של מגזינים ומדורי רכילות רכילות בעולם בעקבות סיפורים על תנאים קשים ומזיקים, עובש מסוכן וחיות מתות.

מכל האנשים שאולי יכלו להגן על הפנר שכבר לא יכול לצאת להגנת עצמו מהקבר, מי שעלתה למתקפה נגד האלמנה המשחירה היא האקסית שלו, קימברלי קונרד: "בזמן שאנשים מסויימים מספרים את הגרסה שלהם בניסיון לרכב על גל של רלוונטיות לכותרות ולהרוויח כסף מהיר, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו אם אנחנו רוצים לחיות בסביבה בה יש אנשים שמסרבים לקחת אחריות ולהשתמש במילים כמו "כוח ו- "לשרוד" כדי לתאר בחירות שהם עשו מרצון בשלב מסויים בחייהם", אמרה ל- TMZ.

בספרה של הפנר האלמנה, היא סיפרה בין היתר על הכללים הלא פשוטים שהייתה צריכה לעמוד בהם בזמן שהותה באחוזת השפנפנות: "ידעתי שאני צריכה ללכת להלבין את השורשים וזה ישרוף לי את הקרקפת ויהיו לי שוב שלפוחיות. אבל מסיבה כלשהי, חשבתי שהכל נורמלי וזה מה שזה אומר להיראות יפה בעיניו של הף".

בנוסף, באחד הראיונות שקיימה כחלק ממסע יחסי הציבור לכבוד הספר, סיפרה קירסטל גם על "חדרי המשחקים" שהיו בבית המפואר ואמרה: "זה היה כמו קפסולת זמן משנות ה-70. נכנסתי לשם הרבה. תמיד פחדתי לגעת יותר מדי בדברים שם כי זה תמיד היה פתוח במהלך המסיבות".

וואלה! סלבס כתבה את מספר הטלפון של האקס שלה על קיר בתחנה המרכזית של באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • יו הפנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully