וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל קרקפת שרופה: הכללים הנוקשים של שפנפנות פלייבוי נחשפים

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 11:13

מסתבר שהחיים באחוזת פלייבוי לא היו כאלה מהנים, מלאי נצנצים וגלאם. ספר חדש של אלמנתו של מייסד המגזין המנוח יו הפנר, עתיד לצאת לאור ממש מחר - וכל, אבל כל הסודות על ההתנהלות שם נחשפים. מה גילינו? וואלה! סלבס אוזניים ארוכות

קריסטל הפנר (37), אלמנתו של יו הפנר מתכוונת לחשוף בספר חדש את כל זכרונותיה מהחיים לצד המייסד והעורך של מגזין 'פלייבוי' שהלך לעולמו בגיל 91 ב-2017. הספר "Only Say Good Things: Surviving Playboy and Finding Myself" עתיד לצאת לאור מחר, ה-23 בינואר ונראה שלא רק חייה הקודמים לצד המוציא לאור הולכים להתגלות בשיא הכנות, אלא גם הכללים הנוקשים שהיא ושאר חברותיו נאלצו לפעול לפיהם.

הספר החדש ייראה נקודת מבט חדשה על חייו של מייסד פלייבוי ואת הדרך בה טיפח את עולמו דרך המגזין הפופולרי. בראיון לניו יורק טיימס, טענה אלמנתו קריסטל שלמרות שבתחילה מילאה אחר הוראות בן זוגה המנוח, היא שינתה את דעתה מאז שהבינה שהיא תחת סוג של "כישוף" מניפולטיבי: "עברתי שטיפת מוח", מספרת.

קריסטל היא בעצם אשתו השלישית ומי שליוותה אותו עד יום מותו. ולמרות הכל לא עוצרת מלספר את מה שהלך שם באחוזה ובכל הנוגע לקשרים בינו לבינה. בראיונות השונים היא ממשיכים לטעון טענות חמורות, ביניהן גם אמירה על כך שפיתחה תסמונת סטוקהולם, מהסיבה שברגע שהצליחה להימלט מהאחוזה, חזרה מרצונה.

בנוסף, מספרת על בעלה המנוח שלא פעם היה מציין בפניה ברגע שהיו צצים לה שורשים כהים בשיער. זה היה הקיו שלה לחזור לסלון היופי לחדש את הבלונד: "ידעתי שאני צריכה ללכת להלבין את השורשים וזה ישרוף לי את הקרקפת ויהיו לי שוב שלפוחיות. אבל מסיבה כלשהי, חשבתי שהכל נורמלי וזה מה שזה אומר להיראות יפה בעיניו של הף", משתפת.

למרות חיי הזוהר באחוזה, הגלאם והאייקוניות של להיות שפנפנה, השחקנית לשעבר מוסיפה ומספרת עד כמה אורח החיים הגביל אותה ואת שאר שפנפנות הפלייבוי באחוזה הידועה לשמצה, והסביר שהבוס נתן לכל אחת מחברותיות קצבה בשטרות בחלוקה מסודרת.

וואלה! סלבס ניסתה להפוך לשפנפנה אבל היא פחות מתחברת לגזר או ירקות אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • יו הפנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully