וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזנחת ומלאה בעובש: הסודות מאחורי אחוזת פלייבוי נחשפים

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 15:48

קריסטל הפנר, אלמנתו של מייסד פלייבוי הנודע יו הפנר, הוציאה השבוע ספר אוטוביוגרפי חדש החושף פרטים מאחורי הקלעים של החיים לצד המיליונר, והפרטים המתגלים בו לא מפסיקים להפתיע. והפעם- מה קרה מאחורי הקלעים של האחוזה המפורסמת? וואלה! סלבס מחילת הארנב

האחוזה של יו הפנר. splash
האחוזה של יו הפנר/splash

בתחילת השבוע הוציאה קריסטל הפנר, אלמנתו של איש העסקים והמיליונר הנודע יו הפנר, שהיה המייסד של המותג הידוע לשמצה "פלייבוי" את ספרה האוטוביוגרפי המספר על החיים באחוזה המפורסמת ולצדו של איש העסקים. על אף שהספר נקרא "Only Say Good Things", על שם ההבטחה שנתנה לבעלה לפני מותו, היא חושפת בו בעיקר דברים רעים.

אחרי שגילתה על ההתנהלות באחוזת פלייבוי המפורסמת והכללים הנוקשים שהנשים (שזכו לכינוי הנודע "שפנפנות פלייבוי") נאלצו לעמוד בהן, כעת נחשף גם מה היה המצב האמיתי של הבית המרשים והנוצץ בו נערכו האירועים והמסיבות של המותג. בשיחה עם מגזין PEOPLE סיפרה הפנר כי תחילה התרשמה מהאחוזה שהתפרשה על פני חמישה דונמים במרכז לוס אנג'לס, אך במהרה הבינה ששום דבר שם לא באמת נוצץ כפי שהוא נראה.

קריסטל תיארה את חדרי המגורים באחוזה בהם היו ספות קטיפה, נברשות זכוכית וקירות מעץ שנראו בעיניה יקרים אך גם שחוקים: "זה היה כמו קפסולת זמן משנות ה-70". בהמשך סיפרה על "חדרי המשחקים" שנראו כמו בתי בושת ושאליהם נחשפו המבקרים שהגיעו על האחוזה ואל המסיבות שנערכו בה: "נכנסתי לשם הרבה. תמיד פחדתי לגעת יותר מדי בדברים שם כי זה תמיד היה פתוח במהלך המסיבות". נשמע דביק ומגעיל במיוחד.

האחוזה של יו הפנר. splash
האחוזה של יו הפנר/splash

אלמנתו של המייסד סיפרה כי בהתחלה עוד התרשמה מהאחוזה ולא היה נראה לה נורא כל כך לגור בה, עד שהבינה מה מסתתר מאחורי הקירות: "אבל עם הזמן ראיתי שהמקום הזה לא באמת מתנקה כל כך טוב ויש עובש. זה פשוט הרגיש מוזנח וגס לאחר זמן מה". בנוסף סיפרה על גן החיות שהיה בשטח האחוזה ושאותו יכלה לראות מהחדר שלה, שהיה מלא בקופים וטווסים ששוטטו בשטח ועשו רעש כמו "חתולים נשחטים או נשים צורחות", לדבריה. "אפילו כשהחלון היה סגור, יכולתי לשמוע את הקולות הסובלים שלהם במוחי. 'עזרה, תעזרו לי', הם התפתלו ויללו, לפחות כך זה נשמע לי".

היא המשיכה וסיפרה כי היא מרגישה ש"הכל היה אשליה. אני אפילו לא יודעת אם אי פעם הייתי שמחה שם, למען האמת." בהמשך הספר היא מספרת כי הבינה באמת שהאחוזה לא במצב טוב כשהחלה לחלות. בשנת 2016 חלתה במחלת ליים ובדיקות הדם שערכו לה העלו כי היא נחשפה לעובש רעיל מהאחוזה. "כל הזמן האחוזה שברה אותי, כך או אחרת", סיפרה בספרה והוסיפה: "זה הרס את הבריאות שלי. הבית ממש עשה אותי חולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully