וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוטרד על ידי סטוקרית שפגעה בו": המפגש המפחיד של הארי סטיילס

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 14:52

הזמר ואליל הבנות הארי סטיילס רגיל למפגשים לא יוצאי דופן עם מעריצים שרופים ברחבי העולם אבל הוא בוודאי לא ציפה לעבור את החוויה המלחיצה הזאת במפגש מלחיץ עם סטוקרית שהותירה אותו רועד ומפוחד. וואלה! סלבס מחייגת 100

תופעת הסטוקרים המדאיגה ממשיכה להכות בכוכבים הגדולים של הוליווד ואחרי רק אתמול (ד') נעצר הסטוקר של הזמרת טיילור סוויפט פעם נוספת מחוץ לביתה, עכשיו גם הכוכב ואליל הבנות הארי סטיילס עבר חוויה לא פשוטה ומערערת עם מעריץ שחצה גבולות.

על פי הדיווחים ב- The Sun הבריטי, אישה בת 35 בשם מיירה קרבליו נעצרה במהלך השבוע האחרון (ב') אחרי שהואשמה בכך שעקבה אחרי סטיילס, עשתה לו נזק וגרמה לו לחוש מצוקה במהלך הפעילויות היום-יומיות שלו. קרבליו מתוכננת לעמוד בפני בית המשפט ב- 20 לפברואר.

ממש לאחרונה חזר הזמר מחופשה באיים הקרביים עם בת הזוג החדשה שלו, השחקנית טיילור ראסל, וטוען שהתקרית קרתה כששב לצפון לונדון. "הארי ממש רעד, הוא בילה את תחילת החודש באנגווילה עם טיילור וג'יימס קורדון והייתה לו הפסקה נעימה. זה קרה לא הרבה אחרי שהוא חזר, הוא פשוט רוצה לחזור לשגרה, אבל זה מדאיג", סיפר מקורב אליו ל- Daily Mail.

זאת לא הפעם הראשונה שסטיילס נאלץ להתמודד עם סטוקרית בשנת 2022, דיאנה טרזאגה-אוררו, שהצליחה להתגנב לדירה שלו שלוש פעמים והואשמה בסטוקינג. המקרה הזה גרם לו בין היתר גם להגביר את צוות האבטחה שלו.

וואלה! סלבס ניסתה למצוא את האקס במקום העבודה שלו ובמקום זה מצאה צו הרחקה בתא הדואר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully