וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בחמישה ימים: הסטוקר של טיילור סוויפט שוב נעצר

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 14:00

בסוף השבוע שעבר גבר תמהוני וחשוד נעצר מחוץ לדירתה של טיילור סוויפט לאחר שנטען כי ניסה לפרוץ לדירתה. אך מתברר כי גם האדם וגם הרשויות לא למדו את הלקח, והוא הגיע שוב לביתה בפעם השלישית בפחות משבוע. וואלה! סלבס אמאל'ה

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

הכוכבים הגדולים של הוליווד רגילים לתשומת הלב, מעקבי הפאפרצי, מעריצים שאורבים להם בכל פינה וכנראה גם לתופעת הסטוקריות של אנשים אובססיביים העוקבים אחרי הכוכבים האהובים עליהם. כך גם במקרה של טיילור סוויפט, אחת הכוכבות הכי אהובות בעולם, שנאלצת להתמודד בימים האחרונים עם סטוקר מלחיץ במיוחד.

אחרי שבסוף השבוע האחרון נעצר אדם תמהוני בחשד שניסה לפרוץ לדירתה שבניו-יורק, כעת מתברר שלא הוא ולא רשויות החוק והאכיפה למדו את הלקח. שמו של האיש החשוד הוא דייוויד קרואו, במקור מסיאטל, שכנראה לא התרשם במיוחד מכך שהוא נעצר, כי הוא החליט לחזור לדירתה של סוויפט שוב, ושוב, ושוב. קרואו (30) נעצר אתמול (ד') בפעם השלישית בתוך חמישה ימים מחוץ לדירתה של הזמרת, כשהפעם הוא נתפס בזמן שצלל לפח הזבל שנמצא ברחוב בו ממוקמת דירתה של סוויפט בשכונת טרייבקה שבניו-יורק.

עד ראייה שנכח בסיטואציה סיפר לניו-יורק פוסט: "ראיתי אותו חופר בפח האשפה הזה, מוציא כמה שמיכות ואז הוא פשוט הלך והתיישב על רציף ההעמסה כמה דלתות למטה [מהדירה של סוויפט]". על פי הדיווח, הסטוקר המלחיץ חזר לביתה של הכוכבת מיד לאחר שהשופט שיחרר אותו תחת פיקוח מהמעצר אחרי שהוא הואשם במעקב והטרדה.

אבל ההזייה לא מסתיימת כאן. מתברר שאותו אדם, שככל הנראה מעורער בנפשו, הצליח להגיע לדירתה של סוויפט לא פחות מ-30 פעמים בחודשיים האחרונים. על פי הדיווח בבילבורד, קרואו הואשם בסעיף אחד של מעקב ושתי עבירות של הטרדה ואף הוצא צו הגנה האוסר עליו לנסות ליצור קשר עם סוויפט בנוסף לפיקוח שהוטל עליו. האישומים נגדו לא איפשרו מעצר בערבות על פי החוק בניו-יורק, אך התובעים הפצירו בשופט להטיל עליו פיקוח "ברמה הגבוהה ביותר האפשרית".

"התנהלותו המתמשכת של הנאשם בהתייצבות במקום הזה למרות הנחיות רבות לעזוב מראה על סיכון ברור שהנאשם לא ימלא אחר צווי בית המשפט" אמרה התובעת הרייט ג'ירנק לשופט בדיון. "בהתבסס על ההתנהלות במקרה זה, הנאשם צריך להיות תחת פיקוח מסוים על מנת לוודא שהוא מקיים את צו ההגנה וחוזר לבית המשפט בהתאם להנחיות".

במסמכי האישום שהוגשו כגנד קרואו נטען כי מאבטח שהיה במקום דיווח על כך שהוא נצפה ליד הדירה של הכוכבת וכי הוא ביקש ממנו שלא להתקרב לבניין ולעזוב את המקום בלא פחות מעשר פעמים שונות. במידה והוא יורשע לבסוף באישומים שיוחסו לו, הוא צפוי לקבל עד שלושה חודש מאסר בגין סעיפי המעקב והטרדה מדרגה ראשונה. אם יורשע גם בסעיף של הטרדה מדרגה שנייה, הוא צפוי לשנת מאסר. הימור שלנו- אפשר לצפות שנראה אותו בבית המשפט שוב בקרוב.

וואלה! סלבס הוציאה צו הרחקה ממוריס חולד המחמד שלה אחרי שנקלעה לויכוח סוער איתו על משולש הפיצה האחרון שנשאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully