וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פחד: גבר נעצר אחרי שניסה להגיע לדירה של טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 12:45

במהלך סוף השבוע נעצר גבר תמהוני שהסתובב במשך שבועות מחוץ לדירתה של הכוכבת, אחרי שניסה לכאורה לפרוץ לדירתה. וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לה. וואלה! סלבס סטוקרית

טיילור סוויפט גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
מי מתעסק?!/GettyImages, gettyimages

מקרה מבהיל במיוחד התרחש במהלך סוף השבוע מחוץ לדירתה של טיילור סוויפט בשכונת טרייבקה שבניו-יורק, אחרי שאדם תמהוני נעצר לאחר שניסה לפרוץ לכאורה לדירתה של הכוכבת, כשעל פי ההשערות שהתה באותו הזמן בביתה.

אתר Page Six מדווח כי אתמול (שבת) הגיעו קריאות במשטרת ניו-יורק על אדם שנראה "לא בסדר" המסתובב ברחוב פרנקלין וכי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין בו נמצאת דירתה של סוופיט. על אף שהמשטרה לא אישרה כי הוא באמת ניסתה להכנס לביתה של הכוכבת, מקורות אחרים סיפרו לאתר כי הם היו עדים לכך שהוא אכן ניסה להכנס לביתה והגיע עד לדלת דירתה.

על פי עדי הראייה, זו לא הייתה הפעם הראשונה שאותו אדם חשוד הגיע למקום, אלא שהוא הסתובב שם במשך כמה שבועות. המקורות סיפרו לאתר כי: "הוא ישן על המרפסת, מעשן בשרשרת ללא הרף, צועק, ובאופן כללי גורם לכולם לאי נוחות". מקור נוסף סיפרה: "כשהוא הגיע לפני חג המולד, בעלי שאל מה הוא עושה כאן והוא אמר, 'אני רוצה לראות את טיילור'. אפילו היו לו פרחים בשלב מסוים."

השכנים ההמומים סיפרו כי הם דיווחו על כך למשטרה כמה פעמים, אבל רק כשהוא ניסה לפרוץ לבניין הגיעו שוטרים שעצרו אותו ללא התנגדות מצדו. על פי הדיווח, החשוד נלך למעצר מכיוון שהיה עליו צו מעצר פעיל שלא קשור לאותו העניין. עוד סיפרו השכנים כי נראה שהכוכבת שהתה באותו הזמן ממש בדירתה, לאחר שלא פחות משלושה שומרי ראש נראו מסתובבים מסביב לדירה שעות ספורות לפני שהגיע אותו אדם.

זו לא הפעם הראשונה שסוויפט נאלצת להתמודד עם מטרידנים המנסים להגיע אליה. בשנת 2019 גבר בשם רוג'ר אלווארדו נעצר על ניסיון לפרוץ לדירתה בטרייבקה. לאחר שנעצר נשאל האם הוא ינסה להגיע אליה שוב והוא אמר: "כנראה, עם יותר אלימות, אבל לא כלפיה", והוסיף, "אני לא רוצה לפגוע בה. רק רציתי לדבר איתה. היא נראית נחמדה." אלוורדו נידון לארבע שנות מאסר מאחר וזו הייתה הפעם השנייה שהוא נעצר על אותה עבירה. בשנת 2022 הכוכבת נתקלה בסטוקר נוסף בשם ג'ושוע כריסטיאן שנעצר לאחר שעקב אחרי במספר מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully