וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לאור: הארי סטיילס וטיילור ראסל כבר לא מסתתרים

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:45

מערכת היחסים של הזמר הארי סטיילס והדוגמנית טיילור ראסל ממשיכה לפרוח מתחת לראדר כבר מספר חודשים, ואחרי יותר מחודש שלא שמענו מהם, סוף סוף קיבלנו תיעוד חדש של השניים קרובים. וואלה! סלבס יד ביד

אחד מפרטי הטריוויה הבסיסיים שכל מעריצת וואן דיירקשן זוכרת היא החיבה של הזמר הארי סטיילס (29), וחבר העבר בלהקה, לנשים מבוגרות. לכן רבים הופתעו לגלות שבת זוגו הנוכחית, הדוגמנית טיילור ראסל (29), היא בכלל בת גילו.

השניים הסתובבו עם שכבות עבות בזמן שהם יצאו לטיול כדי לקנות כוס קפה בצפון לונדון הקרירה. בזמן ששניהם נהנו ממשקה חמים הם גם החזיקו ידיים תוך שהלכו זה לצד זו. למרות שהשניים מבלים יחד עוד מתחילת הקיץ הנוכחי, שכבר קרוב לסיום, אף אחד מהצדדים לא אישר באופן רשמי את מערכת היחסים שממשיכה להתפתח.

בפעם הקודמת שזכינו לראות אותם קרובים ראסל הגיעה לתמוך בזמן סיבוב ההופעות שלו "Love On Tour" היא זוהתה על אף שניסתה להסתתר בזמן שישבה יחד עם צוות ההגברה. את הזמן שהיה לו בין חזרות ועניינים ניצל סטיילס בבילוי רומנטי ברחבי העיר האוסטרית יחד עם בת הזוג החדשה.

רק בחודש מרץ, כמה חודשים לפני כל הבלגאן, תועד הזמר מנשק בדרך הכי לא פוטוגנית שיש את הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (32), מה שהוביל לדרמה אחרת לגמרי מול האקסית של הזמר, הבמאית אוליביה ווילד שיצאה איתו במשך שנתיים. מקורבים לדוגמנית סיפרו שהיא מתחננת לסליחה מווילד שעד המקרה הייתה גם חברתה הטובה.

וואלה! סלבס יוצאת רק עם גברים שקרובים לגיל הפרישה מהחיים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully