וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רווק: מי בת הזוג החדשה של הארי סטיילס?

10.7.2023 / 11:56

אחרי הזוגיות המתוקשרת עם אוליביה ווילד, והסטוץ הכושל עם אמילי רטאייקאוסקי, שמועות חדשות מבשרות על זוגיות חדשה של הזמר הלוהט. וואלה! סלבס רוק מי

הזמר המצליח הארי סטיילס (29) כבר רגיל לשבור את לבבות המעריצות ברחבי העולם. לאחרונה שמועות עיקשות מדברות על זוגיות חדשה בינו לבין השחקנית הקנדית טיילור ראסל (28), אחרי שהשניים נצפו במהלך סוף השבוע מסתובבים וסופגים את הרומנטיקה שיש לעיר וינה להציע, אך לצערם לא ממש הצליחו להתחמק מהמצלמות.

על פי מעריצים חדי עין ברחבי הרשת, מדובר כבר בערך חודש שהשניים יוצאים, ואם סוף שבוע רומנטי בוינה לא היה מספיק בפני עצמו, ראסל נצפתה בהופעה של סטיילס בשבת, ולא בתור קהל רגיל חלילה. מגזין TMZ תיעד את השחקנית יושבת יחד עם הצוות שלו, באיזור ה-VIP האמיתי, רחוקה מאור הזרקורים, או לפחות ככה חשבה.

טיילור ראסל. Emma McIntyre/Getty Images, GettyImages
כבשה את לבו של הרווק ההולל? ראסל/GettyImages, Emma McIntyre/Getty Images

בניגוד למערכות היחסים הקודמות שלו, מדובר בבחורה צעירה יחסית לרוב האקסיות שלו, שהדוגמה הטובה ביותר היא בת הזוג שלו הראשונה שלו, קרוליין פלאק, שהייתה בת 32 בתקופה שהיו יחד ובזמן שהוא היה בן 17 בלבד. לא נשמע מאוד חוקי, מישהו בירר את זה?

כזכור, למרות שהארי מנסה להתקדם הלאה, מי שדווקא מקשה עליו היא האקסית, הבמאית אוליביה ווילד (39), שאחרי ניסיון לרומן קצר עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (32) סיפרה שהיא "משתוקקת" לחזור לזמר. הוא בתגובה התנער ממנה לחלוטין, ומקורב אליו אפילו אמר ש- "התחמק מכדור".

וואלה! סלבס הייתה שמחה אם חברים שלה גם היו מזהירים אותה מגברים שהם כדורים טועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully