וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינימום בגדים ומודעות: בריטני ספירס פרסמה סרטון קיצוני חדש

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 11:36

כוכבת הפופ בריטיני ספירס היא אמנם אישה חופשייה, אבל כנראה שמישהו צריך להסביר לה שחופש לא אומר שהיא יכולה לרקוד כמו זחל על הרצפה או להפחיד את הכלב שלה בצילומים לפוסט החדש שלה. ומה הקשר למלח? וואלה! סלבס טרילילי טרללה

בריטני ספירס/אינטסגרם צילום מסך
בריטני ספירס נעלה את האינסטגרם שלה. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס נעלה את האינסטגרם שלה/צילום מסך, אינסטגרם

רצף הפוסטים המוזרים בחשבון האינסטגרם של הזמרת בריטני ספירס ממשיך לעלות בקצב מסחרר ונראה שאחרי שהיא נעלה את העמוד שלה לעוקבים חדשים, היא גם מרשה לעצמה יותר. הפעם מדובר בצמד סרטונים שלמרות שהחליפה אאוטיפיטים בין לבין, אי אפשר היה להחליף את האי נוחות ששניהם גרמו לצופים רבים להרגיש.

בסרטון הראשון שהעלתה, הכוכבת מפזזת בטופ ורוד ולא התביישה גם לחקור את הרצפה מקרוב מאוד במהלך הריקוד שבשלב הזה היה נראה כמו מיצג פוסט מודרני של זחל. מי שנאלץ לצפות באירוע בשידור חי הוא הכלב שלה, סוייר שלפחות קיבל הפסקה מהמחזה בכל פעם שהיא זרקה לו את הכדור הכתום.

"כשאנשים אומרים 'בכנות לא אכפת לנו', אני אומרת, 'למה אתם אומרים לי את זה?' אתם חושבים שאני שמה זין? כי כרטיסי הפיק מי במטבח יחד עם הבולשיט של המלח הזה! אני אוהבת את כולכם! בכנות יש כל כך הרבה הבדלים בן סוגי המלח השונים חברים! אתמול ניסיתי את המלח הורוד והוא ממש מתוק! אני שונאת את זה", כתבה תחת הסרטון לחשבון האינסטגרם שלה.

בריטני ספירס/אינסטגרם צילום מסך

"זה הגיע ממאווי. אני לא בטוחה אם הם מוכרים בדיוק את הסוג הזה בקליפורניה! זה מתורגם ל'מה שהופך את זה ליותר טוב'. אני לא שומעת שום פאקינג דבר עם מלח", סיכמה באגרסיביות. בסרטון השני הדברים חוזרים על עצמם והפעם היא גם דאגה להוסיף מסר לא ברור באימוג'ים של ורוד ומלחייה.

את המשמורת על הכלב סוייר היא קיבלה אחרי הפרידה שלה מהגרוש, סם אסגרי. לפחות יש לכוכבת יצור חי יציב אחד בחיים שלה, שנראים מרחוק קצת בודדים, בשונה מההסכם עם בעלה האחרון. בגירושים מאב בניה, קווין פדרליין, ספירס לא זכתה במשמורת על שון (17) וג'יידן (16), שעברו לגור עם אביהם ואשתו החדשה בהוואי בחודש נובמבר האחרון.

וואלה! סלבס ניסתה לרקוד אבל אז הרצפה התעקמה אחרי כל דילוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully