וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג המתיש: קניה ווסט ואשתו שוב הסתובבו ברחוב כשהיא חצי עירומה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:27

הראפר המושמץ ואשתו האדריכלית שוב מעוררים סערה אחרי שצולמו הולכים יחד ברחוב, כשהיא לבושה במעיל גשם שקוף ומתחתיו תחתונים בלבד. וואלה! סלבס מתעוורת

עוד יום, עוד פרק בעלילות קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי: אחרי שהתהלכו ברחובות לוס אנג'לס והותקפו על ידי אדם תמהוני, נראה שהזוג המוזר הצליח להתאושש מהחוויה ולצאת שוב לסיבוב ברחבי העיר, וגם הפעם לא פספסו את ההזדמנות להציג תלבושות שונות ומשונות, בעיקר מצדה של סנסורי.

האדריכלית, שמי שבוחר את בגדיה הוא בעלה, הראפר קניה ווסט, נצפתה ביחד איתו כשהם לבושים במעילי גשם, רק שבמקרה של ווסט היה מדובר במעיל חום אטום למראה, ובמקרה שלה, קצת פחות אטום. סנסורי לבשה מעיל גשם כחול ודי שקוף, שחשף כי מתחתיו היא לבושה בתחתונים בלבד וכשהיא נועלת מגפיים עד הברך. ולא, הם לא צילמו בדיוק שחזור לפרסומת האייקונית של יעל אבקסיס וליאור מילר לקסטרו.

מאוחר יותר באותו היום נתפסו שוב השניים על ידי הפאפרצי, שרודפים אחריהם ברחבי לוס אנג'לס, אבל הפעם נראה שזה לגמרי היה מתוכנן. על פי התיעוד שעלה במספר אתרי רכילות, בזמן שסנסורי דיגמנה מעיל, הפעם מפרווה, על סט הצילומים, בעלה המעורער דאג להכניס את שלל צלמי הפאפרצי תוך כדי שהוא נותן להם הוראות בימוי איך לצלם את אשתו.

וואלה! סלבס לא יוצאת החוצה בגשם אלא אם היא מתעטפת בשקית זבל ונייר נצמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully