וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתעסק?! קניה ווסט ואשתו הותקפו על ידי אדם זר ברחוב

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:25

הראפר השנוי במחלוקת טייל עם אשתו ברחובות לוס אנג'לס, עד שאדם זר הגיע משום מקום והחל לתקוף את השניים בצעקות וקללות. מה קרה שם? וואלה! סלבס קארמה איז א ביצ'

הראפר המושמץ קניה ווסט הצליח כנראה להרגיז בתקופה האחרונה כל חלק באוכלוסייה באשר הוא, אחרי שפעם אחר פעם המשיך לעורר פרובוקציות שונות ומשונות שכללו בין היתר אמירות אנטישמיות, לבישת חולצה עם דמותו של ניאו-נאצי מפורסם ופרסום תמונות חושפניות ומטרידות במיוחד של אשתו ביאנקה סנסורי.

המעשים של ווסט עוררו את זעמם של רבים, בעיקר ברשתות החברתיות והקארמה כנראה לא איחרה להגיע. אתמול (שני) במהלך סיבוב שגרתי של ווסט ואשתו ברחובות מלרוז פלייס בלוס אנג'לס, הם נתקלו לחוויה מלחיצה למדי אחרי שאדם זר ותמהוני החל לצעוק ולקלל אותם ברחוב.

בתיעוד שפורסם ב-TMZ, נראה אותו אדם, ששמו לא ידוע, כשהוא צועק וצווח על הזוג אבל לא בטוח שהוא בכלל זיהה מי הם. התוקף צעק על השניים שהם בטריטוריה שלו, קילל, איים, וזרק לאוויר שלל משפטים שקשורים בלוציפר והשטן שהצביעו על כך שככל הנראה מדובר באדם לא בריא בנפשו. השניים נראו מעט מבוהלים מהאדם שאף חסם את דרכם לכמה רגעים, אבל לא נקלעו עמו לעימות הדדי אלא פשוט נכנסו למכונית והמשיכו בדרכם.

וואלה! סלבס הקיפה את הבית שלה בגדרות טיל ומערכת אזעקה שצועקת על כל אדם שאינו שליח מזון המתקרב לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully