וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי את? המשולש הרומנטי המטמטם של אירינה שייק מתבהר

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 11:20

נראה שלמרות כל הרצון לאקשן ואסקפיזם מצידנו - המציאות שונה לגמרי ומשולש האהבה של אירינה שייק, טום בריידי ולואיס המילטון מתחיל להתבהר ולקבל הגדרות. מי עם מי? מה קורה שם? וואלה! סלבס בלשית רכלנית

אירינה שייק ונהג פורמולה 1 לואיס המילטון (2017). Pierre Suu, GettyImages
רק חברים?/GettyImages, Pierre Suu
טום בריידי. GettyImages
גרוש וטוב לו: טום בריידי נהנה מחיי הרווקות/GettyImages

השמועות על משולש האהבה בו מעורבים אירינה שייק, טום בריידי ולואיס המילטון הפכו לסלט אחד גדול (ואתם יודעים שאנחנו פחות בקטע של סלטים), במיוחד מאז שנודע ששני הגברברים הנאים חולקים את אותו בניין דירות בניו יורק (הכי נטפליקס).

הזוגיות הלוהטת בין הדוגמנית לשחקן הפוטבול לשעבר, טום בריידי, מזמן כבר הספיקה להגיע לכותרות כשהשניים נצפו נהנים להם יחד מספר פעמים. הסיפור כולל שהייה ממושכת בבתי מלון ובבתיהם ועד דייטים בבראסרי הקרוב לביתו ועד לבילוי במיאמי. אלא שעכשיו, הספקולציות לגבי רומן בין שייק לנהג פורמולה 1, לואיס המילטון, תופסות מקום רחב יותר אחרי שהשניים צולמו יחד ברחובות פריז - זמן קצר לאחר ששייק בילתה עם בריידי בניו יורק.

אם עקבתם נכון עד שורה זו, תשמחו לדעת שלמרות הבאזז, מקורב לדוגמנית השתעשע עקב הספקולציות הטריות שנבנו, דחה את השמועות וקבע ששייק והמילטון רק חברים טובים: "היא תמיד תמכה בו, והוא תמיד תמך בה. הם חברים לפחות 13 שנים. לא קורה שום דבר בין אירינה ללואיס".

עוד בוואלה!

אירינה שייק מבלה טופלס עם האקס בראדלי קופר

לכתבה המלאה

הדינמיקה בין שלושת האנשים בעלי הפרופיל הגבוה עוררה עניין רב ומובן גם למה, אך נראה שלמרות כל הרצון לאקשן ואסקפיזם מצידנו - המציאות שונה לגמרי. למרות הקרבה והקשרים המשותפים, נראה שהקשר של אירינה והמילטון תמים למדי, בעוד בריידי נהנה ממעמד הרווקות שלו בעקבות גירושיו מדוגמנית העל ג'יזל.

וואלה! סלבס בקטע של משולשים רק כשזה בא בגרסת סמבוסק ב-2 בלילה אצל אבולעפיה בנמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully