וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות סכסוכי העבר עם האקסים: האם בלאק צ'יינה רוצה ילד נוסף?

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 13:59

אושיית הרשת בלאק צ'יינה היא גם אם בנו של הראפר טייגה וגם אם בתו של רוב קרדשיאן, מה שאומר שהיא למודת קרבות משפטיים סביב משמורת על הילדים. למרות כל מה שעברה, האם היא רוצה להוסיף עוד תינוק למשפחה המעורבת מהחבר החדש? וואלה! סלבס ברדר מאותה מאדר

בלאק צ'יינה דרים קרדשיאן קינג קיירו. אינסטגרם, צילום מסך
בלאק צ'יינה דרים קרדשיאן קינג קיירו/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת בלאק צ'יינה, או בשמה המקורי אנג'לה וויט, הביאה לעולם שני ילדים משני אבות שונים, האחד הוא הראפר טייגה, איתו הביאה את קינג קיירו (11) והשני הוא האח הנעלם של המשפחה המפורסמת, רוב קרדשיאן, איתו היא חולקת את בתם דרים קרדשיאן (7), היחידה מהדור הבא של השושלת הענפה שנושאת את שם המשפחה שמזמן הפך למותג.

אחרי מלחמות חורמה בבתי המשפט בנוגע לזכויות שלה על כל אחד מהילדים, כולל תביעת ענק נגד משפחת קרדשיאן ממנה יצאה עם ידיים ריקות, הייתם חושבים שאושיית הרשת תלמד מהטעויות ואולי אפילו תפנה לבנק הזרע, אך זה לא המקרה והיא דווקא מעוניינת בילד נוסף מבן הזוג החדש.

בשיחה עם Entertainment Tonight היא סיפרה: "אני מרגישה שאם אני אעשה ניתוח נוסף זה יהיה רק כשאביא תינוק לעולם, האמת שעברתי עבר שני ניתוחים קיסריים אז זה יהיה הניתוח היחיד". היא הוסיפה בהתייחסות להורדת הניתוחים שעברה ואמרה שלמרות שהיא מעוניינת, הילדים שלה פחות: "שאלתי את דרים אם היא רוצה אח או אחות קטנים והיא פשוט אמרה לא".

אך מתברר שקרדשיאן הצעירה נוטה לשנות את דעתה לא מעט: "לפעמים היא פתאום תגיד 'טוב, את יודעת מה, זה אולי באמת יהיה נחמד שיהיה לי אח קטן וככה הוא יהיה ממש נחמד אליי'", סיפרה בלאק צ'יינה.

היחסים בינה לבין אביו של בנה הבכור היו גם הם מעורערים ממש כמו אלה עם אביה של בתה השנייה וזה לא מפתיע בהתחשב בזה שטייגה התחיל לצאת עם כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר מיד אחרי שנפרדו, מה שבטח לא עזר להרגיע את הרוחות. למרות הכל, נשמע שהם עלו על דרך המלך כשחודש שעבר הצליחו להגיע להסכמה בנושא המשמורת אחרי עשור בבתי משפט.

"יש לנו הסכם מסודר, המבנה הזה הוא המפתח. נלחמתי המון בשביל זה וזה סוף סוף נגמר. אני כל כך מתרגשת שאין לך מושג", אמרה אושיית הרשת למראיין, "אני במקום מעולה, הילדים שלי מקבלים מבנה ויציבות. זה הכל בשבילי, עכשיו כל דבר אחר יהיה פשוט יותר כי היסודות חזקים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

באחד הפרקים של העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי המשפחתית, מי שיצרה את הסערה האחרונה סביב הקשר של בלאק צ'יינה עם בתה דרים היא הדודה השרופה וכוכבת הריאליטי, קלואי קרדשיאן: "אני מרגישה כמו הורה שלישי לדרים", הודתה.

"אני יודעת כמה זה חשוב שתהיה השפעה נשית ואמהית בחייה, בין אם זאת אמא שלה או אני, או מי שזה לא יהיה. חשוב שהיא תקבל את התחושה הזאת, לא משנה ממי".

לעומת החוויה הארוכה והקשה מול טייגה, הקרב המשפטי מול רוב הסתיים מוקדם יותר ובשנת 2020 הם הגיעו להסכם חדש בו חילקו את הימים של בתם שווה בשווה וגם הבטיחו שלא להיות תחת השפעה של סמים ואלכוהול בזמן שהם עם הילדה, ממש ההורים של השנה.

וואלה! סלבס עד היום מאשימה את הגירושים של הוריה בבעיות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully