וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך הוא מכר אותנו": רונה לי שמעון במתקפה חריפה על הממשלה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 9:52

השחקנית ושופטת הריאליטי תקפה פעם נוספת את התנהלות הממשלה, וכמו תמיד היא לא ריחמה או חסכה שום דבר ממה שהיא חושבת באמת: "איזה עלבון, בשביל כיסא, בשביל כוח". וואלה! סלבס חוסמת כבישים

הסטורי של רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רונה לי שמעון/צילום מסך, אינסטגרם

מי שמעולם לא התביישה לרגע להביע את דעתה על התנהלותה של הממשלה, היא השחקנית ושופטת הריאליטי, רונה לי שמעון, שניצלה את במת הסטורי שלה פעם אחר פעם כדי לעלות למתקפה ולהעלות מודעות למהלכים של חברי הכנסת, השרים ובטח גם של הנרווגים במקרה והיה צורך.

גם הפעם היא לא בחלה, והחליטה לצאת נגד ההחלטה על תקציב המדינה המביך שעבר בכנסת: "בושה! ממשלה שהיא בושה. מבסיס הפירדמידה ועד למעלה. איך הוא מכר אותנו. איזה עלבון. בשביל כיסא. בשביל כוח. בשביל לא לשבת בכלא. המיסים יעלו, אנחנו נמשיך לשלם, הם ימשיכו לקחת, בתקווה שלא יהיה לנו כוח למרוד נגד הביזוי הזה"

"מה עם אנשים שאיבדו הכל? מה עם האנשים שאיבדו את הדעת? מה עם אלה שלחמו בשבילנו והפסידו הכל?", חתמה את הדברים עם שאלות בוערות. אך למרות הכוונות הטובות, רבים וטובים אמרו כבר לפני כן ברחובות, בשיחות המשרד ועל במות ההפגנות, שמרגיש כאילו הבושה כבר אבדה ולפי ההתנהגות החמדנית וצרת העין, נראה שהפכה למילה ריקה יותר מהבטן של וואלה! סלבס על הבוקר.

רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
רונה לי שמעון/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

גם כשהתקציב המבזה עדיין לא אושר, שמעון דאגה להביע את הכעס והחששות שלה: "כמעט 200 אלף מפונים שאין להם איפה לגור! אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ מחו"ל כדי לצייד את החיילים שלנו (מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה!) ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו בתקופה הכי קשה שלנו! בושה לדראון עולם! גנץ איפה אתה?!", זעקה.

וואלה! סלבס יכולה לחסום נתיב באיילון לבד אחרי שתי מנות שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully