וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושה לדראון עולם!": רונה לי שמעון בביקורת חריפה על הממשלה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 17:00

השחקנית רונה לי שמעון לא יכלה לעבור בשתיקה על המשחק של משרדי הממשלה בכסף של כולנו בזמן המלחמה, והעלתה סטורי נוקב במיוחד: "הממשלה הבזויה בעולם"

הסטורי של רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רונה לי שמעון/צילום מסך, אינסטגרם

אחד הדברים שהסעירו אזרחים רבים היה כמות הזמן שקלח לממשלה להתאפס ולהתחיל לטפל באזרחים שלה, אזרחים שהיו נתונים לחסדם של אנשים טובים וטופלו בזכות כל אלה שהתגייסו כדי למלא את הריק שהשאירו אחריהם נבחרי הציבור, כשעד היום יש לא מעט נושאים בהם הממשלה גוררת רגליים, ביניהם כל מה שקשור לטיפול במפונים.

השחקנית רונה לי שמעון לא יכלה לעבור בשתיקה מה שבעיני רבים נראה כצעד חצוף במיוחד, בכל מה שקשור לעיכוב הכספים הקואליציוניים לצורכי המלחמה לקראת אישור תקציב המדינה הקרב ובא. בסטורי שהעלתה תקפה השחקנית את שר האוצר סמוטריץ' ופנה לשר בני גנץ: "איך אתה לא מפיל את הממשלה הבזויה בהיסטוריה?! איך?!".

"כמעט 200 אלף מפונים שאין להם איפה לגור! אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ מחו"ל כדי לצייד את החיילים שלנו (מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה!) ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו בתקופה הכי 'שה שלנו! בושה לדראון עולם! גנץ איפה אתה?!", חתמה.

הפוסט של אלי פיניש. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אלי פיניש/צילום מסך, אינסטגרם

גם הקומיקאי אלי פיניש, שנשאר בגבולות הסאטירה, הביע תסכול מהתנהלות הכלכלית הבזיונית של נבחרי הציבור: "לא! רק לא בקופת המדינה, זה יותר נעול מהארנק של ביבי", העלה את הבדיחה הנוקבת בתוספת לדיווח על כך שחמישה מיליון שקלים שנמצאו בעזה יופקדו בקופת המדינה, ועל הדרך צחק גם על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully