וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון נגד ראש הממשלה נתניהו: "איש מפחיד ומסוכן!"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 14:02

השחקנית ושופטת הריאלטי עלתה (שוב) למתקפה חריפה בעמוד האינסטגרם שלה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה בראשה הוא עומד, ולא חסכה בביקורת: "לאן הבאת אותנו?! תתביישו כולכם!". וואלה! סלבס זועמת

רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
רונה לי שמעון/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

חודשיים עברו מאז פרוץ המלחמה הקשה בה אנו נמצאים שהחלה במתקפת הפתע של החמאס, קולות האחדות מתחילים מעט לדהות והביקורת והכעס הציבורי הולכים ועולים ככל שעוברים הימים. כל זאת כמובן לצד החלטות שונות שמתקבלות בממשלה בזמן הלחימה, והאמירות של הפוליטיקאים המובילים את המערכת ומלהיטים עוד יותר את הרוחות.

השחקנית ושופטת הריאלטי רונה לי שמעון, שכבר מזמן הפסיקה להתאפק והביעה את דעתה על המצב ועל מי שמובילים את המדינה, עלתה למתקפה פעם נוספת והפעם ישירות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו והקוליאציה אותה הוא מוביל. בסטורי זועם שהעלתה אתמול (ב') לעמוד האינסטגרם שלה תקפה השחקנית את נתניהו על רקע אמירתו כי מניין קורבנות הסכם אוסלו זהה למספר ההרוקים ב-7 באוקטובר: "בן אדם עם מוסר מופקר! איש מפחיד ומסוכן! לאן הבאת אותנו אלוהים ישמור?! תתביישו כולכם".

שמעון המשיכה וכתבה: "אנחנו רואים את הנסיונות העלובים שלך להקטין, למזער, להשוות, לסובב ולהאשים. אנחנו לא נסלח ולא נשכח! גם את הנסיונות שלך להפריד בינינו שוב! זה לא יעבוד לך! כולם רואים לך. גם אם יש אנשים שפופי קופה שמגנים עליך כי הם מפחדים על התחת שלהם. לא נשכח ולא נסלח!"

רונה לי שמעון נגד נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
רונה לי שמעון נגד נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם
רונה לי שמעון נגד נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
רונה לי שמעון נגד נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי נוסף שהעלתה תקפה השחקנית גם את שאר חברי הקואליציה, שעסוקים בהעברת תקציב המדינה השנוי במחלוקת לאור המצב הכלכלי של רבים במדינה בעקבותה מלחמה: "קואליציה בזויה בחסות השרלטן הראשי. מעיזים לבזוז אותנו באישון לילה כשהילים שלנו מתים! בושה", כתבה בכעס.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה ששמעון מביעה את דעתה החריפה כנגד הממשלה ברשתות החברתיות. לפני כשבועיים השמיעה השחקנית את קולם של רבים המתוסכלים מההתנהלות סביב תקציב המדינה והחלוקה של תקציב המדינה בהובלת שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "כמעט 200 אלף מפונים שאין להם איפה לגור! אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ מחו"ל כדי לצייד את החיילים שלנו (מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה!) ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו בתקופה הכי 'שה שלנו! בושה לדראון עולם! גנץ איפה אתה?!", כתבה בחשבון האינטסגרם שלה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully