וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרבו דרבו מסוג קצת אחר: מי הוא החבר החדש של דואה ליפה?

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:51

זמרת הפופ שאזרחי ישראל הכי אוהבים לשנוא, דואה ליפה, עצרה במסע הפצת הפייק ניוז וההכפשות על מדינת היהודים ופינתה זמן כדי למצוא אהבה חדשה. עכשיו, השניים נצפו מבלים לראשונה. וואלה! סלבס כל כלב ביג'י יומו

כבר התרגלנו לשמוע על הזמרת דואה ליפה בהקשר לדעות הפוליטיות מלאות הבורות שלה אבל עכשיו מדובר בחדשות מסוג אחר לחלוטין. איפשהו שם בין גיוס תרומות לעזה שכנראה ימצאו בסופו של דבר בכיסו של יחיא סינוואר לבין חתימה במכתב שדורש מנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הפסקת אש במלחמה שהתחילה בגלל מחדל השבת השחורה, היא הספיקה גם להתחיל מערכת יחסים עם השחקן הבריטי קאלום טרנר.

השניים נצפו יחד באירוע שאלות ותשובות שקיים טרנר, כשהזמרת הגיעה לשם בתפקיד החברה התומכת, זאת שגם על הדרך דואגת להביא את הפפראצי. האירוע התקיים באולם ה- Aero Theatre בסנטה מוניקה, שבקליפורניה אמש (ב').

למרות שליפה עזבה את אירוע יחסי הציבור של בן הזוג החדש יחד עם הצוות שלה, השניים המשיכו את הערב שלהם יחד ונפגשו במסעדת R+D Kitchen לארוחת ערב יחד עם עוד כמה חברים משותפים. אחרי הארוחה והקוקטיילים הם תועדו יוצאים מהמסעדה ולמרות שלא הפגינו יותר מידי חיבה מול המצלמות, נראה שהם הכי ביח"צ.

בשבוע שעבר חשף מקורב לשניים לאתר הרכילות Page six על הרומן הטרי: "זה חדש אבל הם משוגעים אחד על השנייה". למרות שאכן מדובר במערכת יחסים מהניילונים מתברר שהזמרת כבר הספיקה להגיע לאירועים משמעותיים: "היא הייתה בפרימיירה שלו לתמוך בו", אמר על ההקרנת הפרוייקט החדש שביים ג'ורג' קלוני והופק על ידי טום הנקס וסטיבן שפילברג, "The Boys in the Boat".

למי שהעדיף לשכוח, נזכיר שליפה יצאה בעבר עם לא אחר מאנואר חדיד, אחיהם של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד שעמדתם על ישראל ידועה טוב מידי גם כן ובמיוחד עמדתו של אביהם, מוחמד, שהשוואה בעבר בין ישראל לנאצים בפוסט שהעלה לאינסטגרם ואז מחק.

וואלה! סלבס ניסתה לצאת עם מישהו מפורסם אבל נכנסה בטעות לביצה אמיתית בה אף קרפד לא הפך לנסיך.

  • עוד באותו נושא:
  • דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully