וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם נגד ינון מגל: "זה הדבר הכי מכוער שיכול להיות"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:01

אחרי שמגיש הטלוויזיה אמר בשידור כי הפריע לו שהחוגגים במסיבת הנובה רקדו לצד פסל של בודהה, אשת התקשורת שאחותה נרצחה באותה המסיבה יצאה נגדו: "לא חשבתי שמישהו ירשה לעצמו לבזות את זכרה"

קצת יותר משלושה חודשים עברו מאז הטבח הנורא ביותר שידעה ככל הנראה מדינת ישראל, שהחל את המלחמה שאנו נמצאים בה עד היום. הזמן שעבר הספיק כנראה עברו אלו שבוחרים שלא להתאפק או לנהוג ברגישות, וכבר בוחרים לבקר את מי שנטבחו באכזריות על ידי הטרוריסטים מארגון החמאס. כך במקרה של מגיש התכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 ינון מגל, שאמר אמש (שני) במהלך השידור כי "עבר מספיק זמן בשביל שאני אוכל להגיד את מה שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן - לי מאוד מאוד מאוד הפריע שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה"

האמירה המקוממת וחסרת הרגישות עוררה כצפוי סערה גדולה ברשתות החברתיות, כשרבים מהגולשים יצאו כנגד המגיש ונגד דבריו הפוגעים בזכר הניצולים והקורבנות, במסיבה שגבתה את חייהם של 364 מהמבלים בה ושממנה נחטפו 40 אנשים, כשחלקם עדיין יושבים בשבי החמאס בעזה. מי שעוד יצאה נגד מגל היא אשת התקשורת מעיין אדם, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל, שנרצחה באכזריות בזמן שהסתתרה מפני המחבלים שביצעו את הטבח במסיבה.

"לא חשבתי ששטות שמישהו אומר בטלוויזיה יכולה להכאיב לי ככה", כתבה אדם בסטורי שהעלתה היום (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלה על רקע אמירתו של המגיש והוסיפה: "שמישהו ירשה לעצמו לבזות את זכרה של הגורה המתוקה והשמחה שלי שבאה לרקוד וסיימה את חייה ביריה. שיטיל דופי בכל מי שנאנסה, נשחטה, שנלקחו ממנה החיים, העתיד, הקמת משפחה, הצלחות, חלומות, טיולים וחוויות".

מעיין אדם נגד ינון מגל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם נגד ינון מגל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני נשרפת כל יום מגעגוע,שהופך את החיים של כולנו לגיהנום צרוף של כאב וחוסר. אני משחזרת כל לילה לפני השינה את הרגעים האחרונים שלה, את הצעדים של המחבל מתקרב, את ההדק, את השנייה הזאת שהכדור חדר לליבה. אני מתחננת שלא ניתן לאף אחד להטיל דופי בנרצחים. זה הדבר הכי מכוער שיכול להיות".

בתחילת השבוע השתתפה אדם בעצרת של משפחות החטופים לציון 100 ימים מאז שפרצה המלחמה כשעדיין נותרו יותר מ-130 חטופים וחטופות בשבי. בנאומה אמרה: "בערוב מאה ימים הזמן מאיים להרוג את התקווה שלנו, אבל הכיכר המלאה עד גדותיה יכולה לו. אנחנו אש, שמש בחורף הזה. וכשם שהשמש תזרח בוודאות גם מחר, עלינו להאמין שבוודאות נחזיר אותם לביתם. זה אפשרי, כבר עשינו את זה פעם אחת, כבר השבנו ילדים למיטתם. אני עומדת כאן דווקא בשם משפחתי השכולה, בשם המיטה בביתנו שנותרה ריקה, לדרוש מכל מפקד ומצביא, דיפלומט ומדינאי - שנהיה האחרונה".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully