וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם: "עומדת כאן בשם משפחתי השכולה לדרוש שנהיה האחרונה"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 11:03

אשת התקשורת ואושיית הרשת, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל ב-7 באוקטובר, נאמה אתמול בעצרת בכיכר החטופים לציון 100 ימים למלחמה: "אחותי האהובה מפל מתה, אבל התקווה לחייהם של החטופים רק נולדה"

מעיין אדם ואחותה מפל אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם/צילום מסך, אינסטגרם

כמעט בלתי נתפס להאמין שעברו כבר 100 ימים מאז אותו יום שבת ב-7 באוקטובר, בו נפתחה אחת מהמלחמות הקשות, ואולי הקשה ביותר, שידעה מדינת ישראל. עוד יותר בלתי נתפס להאמין שכבר 100 ימים שישנם 136 חטופים וחטופות שיושבים בתנאים קשים מנשוא בשבי החמאס בעזה. אתמול (שבת) נפתחה העצרת בכיכר החטופים, שתמשך 24 שעות לציון מספר הימים הנורא שעבר ובמסגרתה עלו ויעלו לנאום ולשיר שורה של אמנים ואישי ציבור ישראליים בקריאה אחת- להחזיר את כולם הביתה, עכשיו.

בין הנואמים על הבמה אמש הייתה גם אשת התקשורת ואושיית הרשת מעיין אדם, שאיבדה באותה השבת של ה-7 באוקטובר את אחותה הצעירה מפל שנרצחה בטבח במסיבת הנובה. עוד לפני כן היא סיפרה בעמוד האינסטגרם שלה על התחושות שלה לקראת הנאום: "מתכוננת לנאום שלי בכיכר החטופים הערב. כל מילה בתקופה הזאת ובמיוחד היום יש לה משקל ואני צריכה לדבר באחריות".

אדם דיברה בהתרגשות רבה ובדמעות הפצירה במקבלי ההחלטות לעשות ככל יכולתם על מנת להשיב את החטופים למשפחתם ולביתם: "בערוב מאה ימים הזמן מאיים להרוג את התקווה שלנו, אבל הכיכר המלאה עד גדותיה יכולה לו. אנחנו אש, שמש בחורף הזה. וכשם שהשמש תזרח בוודאות גם מחר, עלינו להאמין שבוודאות נחזיר אותם לביתם. זה אפשרי, כבר עשינו את זה פעם אחת, כבר השבנו ילדים למיטתם. אני עומדת כאן דווקא בשם משפחתי השכולה, בשם המיטה בביתנו שנותרה ריקה, לדרוש מכל מפקד ומצביא, דיפלומט ומדינאי - שנהיה האחרונה".

"מילותיה האחרונות של מפל -אלי- היו: - שיבואו כוחות בבקשה", עם חמישה סימני קריאה. ועבורי זו צוואתה. להבטיח שלא נפקיר איש כפי שהיא הופקרה. אני בטוחה שלו יכלו החטופים להעביר לנו מסר, הוא היה זהה לשלה. אם היא הייתה בחיים היא בטח הייתה באה לכאן כל שבת, ואם היא צופה בנו עכשיו מלמעלה, היא בטח עוד קצת כועסת אבל גם גאה. אלו מאה הימים גם שלה".

אשת התקשורת, שנמצאת בחודשים הראשונים להריונה השני, סיפרה על בתה הבכורה שהחלה לדבר ועל התקווה שלה לעתיד: "התינוקת שלי התחילה לדבר ואני כבר מתכוננת ליום שבו היא תתחיל לשאול שאלות. אצטרך לספר לה על המחדלים והגיבורים, על משפחות מפורקות ושריטות לכל החיים, על הפקרות וציונות, ועל מפלים מפלים של עצבות. על דבר אחד אני מתחייבת וצרכים להתחייב כולנו. שעל חטופים בשבי אני לא אספר לה, כי אין סיכוי בעולם, שהם עוד יהיו שם. בואו ננער עכשיו את היקום כולו עד שיצאו. כולם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully