וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הים השובבה: האלי ביילי חושפת תמונות מההריון ששמרה בסוד

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 11:06

כוכבת גרסת הלייב אקשן של סרט הדיסני "בת הים הקטנה" חשפה לאחרונה כי ילדה את בנה הבכור, אחרי לא מעט שמועות והכחשות. כעת היא מפרסמת תמונות מההריון הסודי, כולל מחווה לדמותה של אריאל אותה שיחקה. וואלה! סלבס מדוזה

בתחילת החודש חשפה הזמרת והשחקנית האלי ביילי כי היא הפכה לאחרונה לאמא, אחרי שילדה את בנה הבכור המשותף לה ולבן זוגה, הראפר DDG. חשיפת הלידה הגיעה אחרי לא מעט שמועות שיצאו סביב הכוכבת, שפרצה לתודעה בעיקר בזכות תפקידה כאריאל בגרסת הלייב אקשן של הסרט "בת הים הקטנה".

כאמור, הרשת געשה לא מעט בחודשים האחרונים סביב השמועות כי הכוכבת בהריון, אבל היא הקפידה להכחיש אותן ולפרסם תמונות מתעתעות, חלקן ישנות וחלקן מזוויות שונות, תרגיל ידוע בתעשייה שאותו עשתה גם כוכבת הריאלטי קיילי ג'נר כשהיא הסתירה את הריונה הראשון.

כעת אחרי שחשפה סוף סוף כי אכן ציפתה לילד בכל הזמן הזה, ואחרי שגילתה כי שמו של הרך הנולד הוא היילו, העלתה השחקנית סרטון מצילומים שעשתה בזמן שהייתה בהריון. בפוסט שהעלתה ביילי היא כתבה: "כבר מתגעגעת לבטן שהייתה לי", והוסיפה: "כמובן שהייתי חייבת לעשות תמונות מתחת למים", זאת כמחווה כמובן לתפקידה כבת הים הקטנה בסרט המצליח.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לעשות תמונות מתחת למים עד שכריש לוויתן בלע לה את הגו פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully