וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל הסקרנים: אליקו ולירז עונים על השאלה שהעסיקה את העוקבים

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 9:30

שדרן הרדיו בן ה-46 ובת הזוג שלו בת ה-19 חגגו לא מזמן שנה של זוגיות, ועל אף הזמן הקצר יחסית שהם יחד הם הספיקו לעבור כבר לא מעט עליות ומורדות. כעת הם עונים על אחת השאלות שהכי העסיקה את העוקבים, ולא בטוח שזה מה שאתם חושבים. וואלה! סלבס חטטנית

אליקו ולירז מסבירים מה זה דל בדל/צילום מסך אינסטגרם

לפני קצת יותר משנה נחשפה הזוגיות בין שדרן הרדיו הוותיק אליקו (46) לבין בחורה אנונימית צעירה, לירז ארז שחגגה ממש לאחרונה יום הולדת 19. הזוגיות בין השניים העסיקה לא מעט את העוקבים ברשתות החברתיות, שכבר הספיקו לצפות בשניים נפרדים, חוזרים, מתארסים וכעת גם כשהם מצפים לילד משותף ראשון יחד.

בחודש שעבר חגגו כאמור השניים את יום הולדתה של לירז, עם חגיגה מרשימה שכללה חדר מלון מלא בבלונים, קישוטים ועוגה ענקית בצורת מיני מאוס שעליה הספרות 19 כגילה של ארז. בן הזוג המפרגן העלה לאינסטגרם ברכה כמיטב המסורת: "היום קמנו ליום ההולדת שלך, עד 120. אני אוהב אותך הכי בעולם. אני שרוף עליך ואני מאחל לנו שנהיה דל בדל, לב בלב תמיד".

מה שהצליח לסקרן במיוחד את העוקבים היה מה משמעות המשפט "שנהיה דל בדל", ואתמול (ראשון) סוף סוף הגיעה התשובה. בסרטון משותף שהעלו לאינסטגרם סיפרו השניים: "כולם שואלים אותנו בכל מקום אפשרי במיוחד ברשת מה זה דל בדל", פתח אליקו ולירז השלימה: "לב אל לב בפרסית". "הנה התשובה- דל בדל, לב אל לב בפרסית. חברים רק אהבה ורק תאהבו כמה שיותר עם הלב, עם הדל, עם הדל שלכם". את הסרטון חתמו השניים בנשיקה, כמובן.

וואלה! סלבס מכירה בפרסית רק את המילים גונדי, תהדיג וחורשט סבזי.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully