וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עוגה בצורת מיני מאוס: אליקו חוגג יום הולדת ללירז

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 12:40

שדרן הרדיו המפורסם לא חוסך ברומנטיקה, וחוגג יום הולדת לארוסתו הצעירה בחגיגה מושקעת במיוחד, רגע לפני שהם הופכים להורים לילד ראשון יחד. וואלה! סלבס המועדון של מיקי מאוס

אליקו מברך את לירז ליום ההולדת/צילום מסך אינסטגרם

בחודש שעבר שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז, הצעירה ממנו ב-27 שנים, בישרו לעולם כי הם מצפים להפוך בקרוב להורים לילד ראשון ומשותף יחד, שלושה חודשים בלבד אחרי שהכריזו על האירוסים שלהם. החגיגות של השניים לא מסתיימות, והיום הם מציינים ביחד את יום הולדתה ה-19 של לירז בחגיגה מושקעת ורומנטית במיוחד.

השדרן שיתף בעמוד האינסטגרם שלו תמונות מההפתעה שהכין לארוסתו הטרייה, במהלך חופשה של השניים בבית מלון. החדר של הזוג קושט כולו בשלל בלונים אדומים בצורת לב ועל השולחן חיכתה לילדת יום ההולדת, לצד זר פרחים עצום ומרשים, עוגה ענקית וורודה בצורה של מיני מאוס כולל הספרות 19 כגילה של החוגגת.

אליקו דאג גם לברכה מרגשת קבל עם ואינסטגרם ובירך את לירז בסטורי שהעלה: "היום קמנו ליום ההולדת שלך, עד 120. אני אוהב אותך הכי בעולם. אני שרוף עליך ואני מאחל לנו שנהיה דל בדל, לב בלב תמיד". בברכה נוספת שהעלה על רקע התמונות מהחגיגה כתב: "לירז אהבה שלי. מזל טוב אהובה שלי. כמה אני אוהב אותך. ומאחל לך ים של מזל טוב ושתמיד תחייכי והלב שלך יזרח מאושר ואהבה. שלך לתמיד אלי".

וואלה! סלבס הייתה רוצה לחגוג כל יום יום הולדת, לא בשביל המתנות, אלא בשביל העוגה.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully