וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיבור לאויב: האמת על מת'יו פרי נחשפת לראשונה והיא מזעזעת

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 12:50

כמעט חודשיים וחצי אחרי מותו של השחקן מת'יו פרי נחשף מה שרק הקרובים אליו באמת ידעו ומדובר בצד אחר ואפל שכולל יצירת סביבה במיוחד לשימוש בסמים, התפרצויות זעם והמון אלימות. וואלה! סלבס נחרדת

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

לא שיש כאן מישהו שהמציא את הגלגל וממש לא מדובר בפעם הראשונה שסודות אפלים של כוכבים הוליוודים מתגלים אחרי מותם, כשכבר אין השלכות. הפעם אלה השלדים הרבים והמזעזעים שהיו בארונו של השחקן המנוח מת'יו פרי, שמצא את מותו בגיל 54 בג'קוזי באחוזה שלו בלוס אנג'לס והפך את הסדרה בוג'ק הורסמן למן נבואה שהגשימה את עצמה.

בתחקיר חדש של Us Weekly, מקורבים שונים לכוכב דיברו לראשונה וחשפו את מה שהוא ניסה להסתיר כל השנים, ובעיקר בספר האוטוביוגרפי שהוציא כמעט שנה לפני מותו "אהבה, חברים ודברים נוראיים". כמה ימים לפני שהלך לעולמו, פרי אף נפגש עם כתבת הרכילות אתנה קרוסבי שסיפרה: "הוא היה במקום חיובי ומאוד בריא", אך התברר שהדבר לא נכון, בלשון המעטה.

"כל מי שהיה קרוב לפרי ידע שזה ממנת יתר", סיפר מקורב אליו. נזכיר כי על פי תוצאות נתיחה הגופה, בגופו של השחקן המנוח הייתה כמות סמים כמעט זהה לכזאת שמשתמשים בה להרדמה מלאה, לכן, על פי המומחים, לא היה הגיוני שמדובר בקטמין שהוא קיבל כחלק מטיפול שעשה יותר משבוע לפני מותו. עוד לפני שפורסמו התשובות לבדיקות טענה האקסית שלו, הדוגמנית לשעבר קייטי אדוארדס, שמדובר במנת יתר.

"הוא התמודד עם דברים בכך שהוא התבודד מכולם. ברגע שהסדרה חברים נגמרה הוא היה מסודר מבחינה כלכלית ולא היה צריך לעבוד, אז הוא יצר לו מרחב וסביבה בה הוא יוכל להשתמש בסמים", הוסיף אותו מקורב. על פי שלושה מקורות שונים פרי שיקר על פיכחותו גם במהלך התקופה בה קידם את הספר האוטוביוגרפי שלו. הוא המשיך ועשה שימוש לרעה בתרופות שנתנו לו מה שגרם להתנהגות שלו להפוך למפחידה.

מקורב נוסף אליו תיאר אותו בתור איש מניפולטיבי והוסיף: "הוא היה מתעלל מילולית, רגשית ופיזית. כל מה שהוא ידע לעשות זה לגרום כאב ולשחק עם הקורבנות שלו". מנגד, מקור אחר סיפר: "הוא לא היה בן אדם נורא, אבל הוא היה עטוף בהתמכרות שלו והוא לא היה עצמו".

שני המקורות המקורובים מתוך אותם השלושה שנשאלו בתחקיר, טענו שבחודש מרץ בשנת 2022 הוא נקלע לעימות עם מורגן מוזס, שהייתה חברתו הטובה למשך שבע שנים והמלווה הפיכחת שלו לפעמים, בעקבות השימוש שלו בסמים. על אף שמוזס עצמה דחתה את הטענות, המקורות מתעקשים שהשחקן כעס עלייה אחרי שהתעמתה איתו על מינוני התרופות הגבוהים שהוא צורך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"הוא זרק אותה על הקיר ואז זרק עליה משהו ודחף אותה על המיטה", שיתף אחד המקורות במידע שיש לו. עוד סיפר המקור שהשחקן המנוח היה ידוע בנטייה שלו להכות בקירות, להפוך שולחנות ולזרוק דברים בזמן התקפי הזעם שלו והוסיף: "בפעם ההיא הוא לקח את כל האיומים והרמיזות לאלימות, והשתמש באלימות אמיתית.

"אחרי התקרית הוא אמר לה שאם הוא היה רוצה לפגוע בה באמת הוא היה עושה את זה. מורגן הייתה החברה הכי טובה שלו והוא שרף את החברות שלהם עד היסוד, הוא הביא אותה לנקודת השבירה שלה. הוא היה מביא אנשים לגיהינום", הטיח.

המקור השני שאישר את המקרה סיפר שמוזס עזבה מיד לאחר מכן ושהוא ניסה לתקן את המעשים שלו דרך חברים משותפים בניסיון להשיג אותה שוב: "הוא נלחץ כי האדם שתמיד היה לצידו עזב פתאום", הוא גם העיד שפרי עצמו נחרד מהמעשים שלו וממה שהוא הפך להיות.

תחקיר נוסף של ה- Daily Mail הוסיף עוד מידע וחשף שהכוכב המנוח התנהג באלימות גם כלפי מי שהייתה ארוסתו, השחקנית מולי הורביץ. מתברר שפרי זרק לכיוונה של הורביץ שולחן קפה אחרי שניסתה להתעמת איתו בנוגע לבגידה בה בשנת 2021.

אחד מהמקורות חשף גם שבשלב מסויים לקראת סוף חייו, הכוכב המנוח היה משתמש באפליקציית ההכרויות למפורסמים "Raya" והיה משכנע נשים לבוא אליו ולהביא לו סמים: "הוא לא היה בעין הציבור יותר אז הוא כל לעשות דברים בסתר בלי ששמו לב". נוסף על כך אמר המקור השני: "הוא בילה את השנה האחרונה מבודד מכולם ולא יצר קשר עם אף אחד".

"זה היה דפוס כשהוא היה משתמש בסמים, הוא היה מנתק את עצמו מכולם. הוא רצה משפחה ומעולם לא מצא את האדם להתמסד איתו. זה היה סיפור של בדידות ואיך שכסף ותהילה לא יכולים להציל אף אחד. הוא רצה משהו יציב באותה רמה שהוא היה מתבודד, אבל הוא לא רצה להיות", הודה בסיפור הטראגי.

למרות שהגיעו להלווייתו ובילו איתו שנים ארוכות במהלך הצילומים ואחריהם, מתברר שלקראת הסוף כוכבי הסדרה "חברים", לא הכירו את פרי טוב כמו שחשבו בשנים האחרונות שלו: "הוא שיקר להם על כל כך הרבה דברים. הוא רחש המון כבוד כלפיהם, אבל לא תמיד היו לו דברים טובים להגיד עליהם. הוא הרגיש נחות מהם כשהוא דיבר עליהם בשליליות, זה בא ממקום של חוסר ביטחון", סיכמו המקורבים.

וואלה! סלבס חשבה על לנסות להשתמש בסמים ואז הבינה שאוכל הוא ההתמכרות הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully