וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה אחרונה: חבריו של מת'יו פרי הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 9:55

מותו המפתיע של מת'יו פרי הפתיע לא רק את מעריצי הסדרה "חברים" מרחבי העולם, אלא גם את חבריו הקרובים של פרי, שהגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה בהלוויה של השחקן שנערכה במהלך סוף השבוע

השחקן מת'יו פרי, שרובנו זוכרים בתור צ'נדלר בינג מהסדרה האלמותית "חברים", הלך לעולמו באופן מפתיע במהלך השבוע שעבר, אחרי שנמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס. על פי הדיווחים, השחקן קיבל דום לב בזמן ששהה בג'קוזי ומת מטביעה.

שנתיים לפני מותו, הוא הספיק לקחת חלק בתוכנית האיחוד של הקאסט של הסדרה ב- 2021. בפרק המרגש בו נפגשו רוס, רייצ'ל, פיבי, ג'ואי, מוניקה וצ'נדלר סיפר פרי שרוב השחקנים לא שמרו איתו על קשר בשנים שעברו למעט ג'ניפר אניסטון, אך הבדידות הייתה ניכרת בקולו. למרות שהתמודד עם הקושי שבלהיות לבד, ולאחר שלאורך השנים התמודד לא מעט עם בעיות של התמכרות לסמים ואלכוהול, בדרכו האחרונה הגיעו רבים ללוותו.

טקס ההלוויה של השחקן נערך במהלך סוף השבוע ב- Forest Lawn Memorial, שבקרבתו נמצאים גם אולפני Warner Bros, האולפנים בהם צולמה הסדרה בה כיכב. מקור שנכח במקום סיפר ל- People שכל הקאסט של "חברים" הגיע כדי לכבד את הקולגה שלהם, שהיה לתקופה לחבר נפש של כל החבורה בהם קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק, דיוויד שווימר ואניסטון, שכאמור הייתה היחידה לשמור על קשר עם השחקן המנוח לדאוג לשלומו בחלוף השנים.

אחרי מותו, מסרו הקאסט הצהרה משותפת: "כולנו שבורים כל כך מן האובדן של מתיו. היינו יותר מסתם שותפים לצוות - היינו משפחה. יש עוד הרבה מה לומר, כרגע ניקח את הזמן להתאבל ולעכל את האובדן הבלתי נתפס הזה. עם הזמן נאמר עוד, אם ומתי שנהיה מסוגלים לכך. כרגע, המחשבות והאהבה שלנו עם המשפחה של מת'יו, עם חבריו ועם כל מי שאהב אותו ברחבי העולם".

גם יוצרי הסיטקום האגדי איתו פרץ לתודעה הספידו את השחקן המנוח: "אנו המומים וכואבים עמוקות על פטירתו של חברנו האהוב מת'יו. זה עדיין נראה בלתי אפשרי. כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא שאנחנו מרגישים שבורכנו על שזכינו בו כחלק מחיינו. הוא היה כישרון מבריק, זו קלישאה לומר ששחקן הופך תפקיד לשלו, אבל במקרה של מת'יו, אין מילים נכונות יותר".

"מהיום ששמענו אותו לראשונה מגלם את התפקיד של צ'נדלר בינג, לא היה מישהו אחר בשבילנו. תמיד נוקיר את השמחה, האור, האינטליגנציה המסנוורת שהוא הביא לכל רגע - לא רק לעבודתו, אלא גם בחיים. הוא תמיד היה האדם הכי מצחיק בחדר. יותר מזה, הוא היה הכי מתוק, עם לב מעניק וחסר אנוכיות. אנו שולחים את כל אהבתנו למשפחתו ולחבריו", כתבו.

פרי נפטר כאמור ב- 28 באוקטובר בגיל 54 בלבד, על אף המאבק שלו בהתמכרות לסמים ואלכוהול מגיל צעיר, המוות המפתיע של השחקן קרה כשטבע בג'קוזי בביתו. כרגע לא ידוע על הימצאות דברים חשודים בזירה והתוצאות הסופיות של נתיחת הגופה עוד לא הגיעו.

  • עוד באותו נושא:
  • מת'יו פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully