וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של מת'יו פרי טוענת שחזר ליטול כדורים לפני מותו

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 13:49

על אף שסיבת המוות הרשמית טרם פורסמה, מי שהייתה בת זוגו של השחקן המנוח מת'יו פרי חשפה מידע חדש על חייו בימים שקדמו למוות המפתיע שלו ועל תחושותיה לגבי ההתמכרויות שלו. האם יש לכך קשר למותו?

מותו של השחקן מת'יו פרי, הלא הוא צ'נדלר בינג המיתולוגי מהסדרה חברים, בגיל 54 בלבד תפס את עולם התרבות כולו בהפתעה גמורה ומי שהיו חבריו הקרובים עדיין מתקשים לאסוף את השברים אחרי הטלטלה הקשה שלכתו הביא.

מי שהייתה בעבר בת זוגו של השחקן המנוח היא הדוגמנית לשעבר קייטי אדוארדס, בתה של השחקנית ג'ניפר אדוארדס, שחשפשה לאחרונה בראיון עם ה- Sun הבריטי פרטים חדשים על ימיו האחרונים של הכוכב: "אני יודעת שמתיו לא היה פשוט טובע", סיפרה. "אני חושבת שהוא לקח כדורים בשבוע שקדם למותו. היה לו קטע עם מים כשהוא היה עושה סמים".

הדוגמנית לשעבר, שהייתה בת הזוג של פרי בשנת 2006 מספרת שבין השניים היה רומן קצר אחרי שנפגשו בתוכנית הגמילה "אלכוהליסטים אנונימיים". מאז היא אומרת שהם שמרו על קשר קרוב והיא אפילו עבדה בתור העוזרת שלו בשנת 2011.

בספר האוטוביוגרפי של השחקן המנוח שפורסם לפני פחות משנה, הוא סיפר בפתיחות רבה על ההתמודדות הקשה שלו אל מול ההתמכרות לסמים ואלכוהול, נושא שדיבר עליו גם בראיונות רבים. הוא היה נכנס ויוצא ממוסדות גמילה, ירד עלה במשקל ובכללי היה חסר יציבות באופן שהקרין על כל תחומיי חייו.

פרי מת ב-28 באוקטובר אחרי שטבע בג'קוזי בביתו בלוס אנג'לס והדיווחים הראשוניים סיפרו על דום לב, אך הסיבה הרשמית למותו עדיין לא נחשפה לציבור הרחב על אף שאתמול (א') פורסמה הודעת הפטירה בה סיבת המוות נדחתה מלהיכתב כיוון שעדיין מחכים לתוצאות נתיחת הגופה.

מה שכן נחשף לציבור היה שעת המוות, 16:17 בשעון לוס אנג'לס, והעובדה שהשחקן נמצא כבר במצב מחוסר הכרה כשהגיעו לזירה. סיבת המוות עתידה להתפרסם בקרוב לאחר שייערכו כל הבדיקות הנדרשות, אך חשוב לציין שעל פי הפרסומים השונים הצוות שבדק את ביתו של פרי מסר שלא נמצאו סמים בזירה.

הלווייתו של פרי התקיימה בתחילת החודש ב- Forest Lawn Memorial, שנמצא מעבר לפינה מהאולפנים של Warner Bros בהם צולם הסיטקום המצליח איתם פרץ השחקן לתודעה, "חברים". גם הקולגות קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק, דיוויד שווימר וג'ניפר אניסטון שבשנים האחרונות לחייו של המנוח לא שמרו על קשר קרוב במיוחד הגיעו לחלוק כבוד בדרכו האחרונה.

מי שהיה חבר קרוב של השחקן, האנק עזריה ששיחק את בן זוגה של פיבי בופה, דיוויד, סיפר ל- The Messenger על ההלוויה ועל פרי: "הוא היה איש קורע מצחוק, אז זה היה הגיוני שנצחק ונבכה בו זמנית בזמן שאנחנו נזכרים ומספידים אותו. העולם איבד אותו, אבל במובן מסויים זה מנחם ששאר האנשים חולקים איתך את הקושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully