וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותו של מת'יו פרי: ג'ניפר אניסטון מתקשה לאסוף את השברים

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 13:36

מותו בטרם עת של השחקן מת'יו פרי תפס את כל עולם הבידור בהפתעה. אחרי הלוויה וההספדים המרגשים לכבודו של המנוח, חברתו הטובה ג'ניפר אניסטון עדיין לא מצליחה להתגבר על האובדן הטראגי

השחקן המנוח מת'יו פרי, שמוכר לכולנו בתור צ'נדלר בינג מהסדרה "חברים", הלך לעולמו במפתיע אחרי שנמצא בג'קוזי שבביתו ללא רוח חיים, בגיל 54 בלבד. עם השנים הוא דיבר לא פעם על כך שרוב הקולגות מהסדרה איתה פרצו לתודעה "חברים", לא שמרו איתו על קשר לאורך השנים, חוץ מהשחקנית ההוליוודית ג'ניפר אניסטון שדאגה לבדוק לשלומו ועכשיו מתקשה להתמודד עם הכאב.

הלוויתו של השחקן נערכה בשבוע שעבר (שישי) וכללה את כל הקאסט: קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק, דיוויד שווימר ואניסטון, אך מקורב אליה הודה בפני Page Six שהיא מתקשה להרים את עצמה מהאבל: "מתוך כל החמישה שנשארו, ג'ן וקורטני הכי מתקשות להתמודד עם הכאב. היא מנסה לאסוף את עצמה אבל מדובר במכה קשה".

"זה האובדן הגדול השני בתוך פחות משנה, כשתאריך השנה לציון מותו של אביה מתקרב. היא עדיין לא כל כך הצליחה להמשיך כרגיל אחרי זה, ועכשיו המוות של מת'יו פשוט ערער את כל עולמה", סיפר המקורב על מצבה הנפשי של חברתו.

אביה, השחקן ג'ון אניסטון, שיחק בטלנובלה "Days of Our Lives" שמוזכרת גם בסדרה בה שיחקה את רייצ'ל גרין, רק בחודש נובמבר של שנה שעברה הלך לעולמו אניסטון האב בגיל 89. בעבר סיפרה השחקנית שאביה הוא: "אחד מבני האדם היפים שהכרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully