וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת האקסית: הגרושה של טראוויס ברקר נכנסת בו ובמשפחת קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 11:21

שאנה מוקלר, שהייתה אשתו של מתופף Blink182, טראוויס ברקר, שהפך לימים לבעלה של כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן החליטה לפתוח חזית מול המשפחה המפורסמת ולצאת נגד אב ילדיה. וואלה! סלבס טוקסיק

למרות שנסיגת מרקורי נגמרה בראשון לחודש ינואר, משום האקסים ממשיכים לחזור לחיינו, מי שעוד סובל מהתופעה הוא מתופף Blink182 טראוויס ברקר, בעלה של כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן והגרוש של השחקנית והדוגמנית שאנה מוקלר.

בפרק של הפודקאסט "Bunnie XO", פתחה מוקלר על אב שני ילדייה: "לקחנו את האוטובוס של סיבוב ההופעות מאטלנטה ללוס אנג'לס ושם זה הסלים. לקחנו את המחשב שלו, לא שיתפתי את זה עם אף אחד אז זה קצת משוגע", קטעה את עצמה עם הווידוי.

"לקחנו את המחשב כדי שהילדים יוכלו לדבר איתו בפייסטיים כי תזכרו שהילדים לא ראו את אבא שלהם כבר חודש או חודש וחצי, כשסידרתי את המחשב שלו והוא דיבר עם הילדים, נכנסתי לאימייל שלו וראיתי את כל המיילים מכל הנשים. זה לא הפריע לי כמו שהפריע לי שהוא הלך ל- TMZ והדליף להם דברים. ראיתי את כל הדברים שהוא הדליף, ראיתי את כל מה שהוא אמר על זה שהייתי חרא אמא ואיזה בן אדם נוראי אני".

@xomgitsbunnie Shanna Moakler sat down w/ me & poured her out ❤️‍? The sweetest soul! - DROPS WEDNESDAY ?️?‍♀️ #shannamoakler #bunniexo ♬ First Class - Jack Harlow

"לא יכולתי להאמין שהוא היה האדם מאחורי הדברים האלה. הלכתי הביתה ובכיתי בזרועות של אמא שלי במשך שעות. זה היה נורא". אך לא רק על בעלה לשעבר היא פתחה, אלא גם על המשפחה של אשתו החדשה: "נמאס לי מאנשים שמלכלכים עליי. אני לא פאקינג אוהבת את המשפחה הזאת! יש אנשים שלא אוהבים את המשפחה הזאת, לא פאקינג צופים בתוכנית הזאת ולא אכפת להם מה קים פאקינג עושה עם התחת שלה", הטיחה.

כאמור, לברקר ומוקלר יש שני ילדים משותפים אלבמה בת ה- 20 ולנדון בן ה- 18. ממש לאחרונה נולד לו בן נוסף בשם רוקי, מאשתו החדשה. ההריון של הבכורה לבית קרדשיאן לא עבר בקלות ולקראת סופו היא נאלצה לעבור ניתוך תוך רחמי כדי להציל את העובר.

"אני אמשיך להודות לנצח לרופאים המדהימים שלי, שהצילו את חייו של התינוק. אני אמשיך להודות לבעלי שעזב את סיבוב ההופעות שלו, מיהר להתייצב לצידי בבית החולים וטיפל בי במסירות. הסלע שלי. ואמא שלי, תודה שהחזקת לי את היד תוך כדי", כתבה בזמנו אחרי המקרה.

וואלה! סלבס השחירה על האקס מול אמא שלו והיא הסכימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully