וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה כמו חץ ללב": אורי נגר מגיב לביקורות בווידוי עצוב במיוחד

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 11:41

יוצא העונה האחרונה של האח הגדול, אורי נגר, נחשד בשבועות האחרונים בזוגיות עם מי שהייתה בת זוגו של סטטיק, שרית פולק. עכשיו הוא מגיב לביקורות שהגיעו עם השמועה וחושף את מה שהכי פגע בו. וואלה! סלבס זה סימן בשביל כולם

אורי נגר ושרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר ושרית פולק/צילום מסך, אינסטגרם

עם הפרסום מגיעות גם המון תגובות שליליות במטוקבקיסטים, קשה למצוא סלבס שלא עברו את זה, במיוחד פה בארץ ובלי קשר לכמה הם אהובים או שנואים. גם יוצא האח הגדול, אורי נגר, חווה את אותו הדבר על בשרו אחרי שבועות בהם הוא ואשתו לשעבר של הזמר סטטיק, מפיקת האירועים שרית פולק, נחשדו שהם בתחילתה של מערכת יחסים ועם סרטון בו הם רוקדים צמודים במועדון, אך הם טוענים שמדובר בשמועות שווא.

יחד עם אותם הפרסומים, כמובן שהגיעו גם המילים הקשות, דבר שנגר סירב לעבור עליו בשתיקה: "יכול להיות שזה ישמע מתקרבן אבל זה המצב", פתח את הדברים והמשיך: "אני מבין את המשמעות של להיות מוכר ואין פרסום רע וכל הדבר הזה. מפורסם שיעלה עליו אייטם ויגיד לכם שהוא סובל, שקרן... אבל יש משהו כל כך כואב בלקרוא את התגובות של אנשים".

"אני רב עם עצמי כל פעם מחדש להיכנס לפוסט ולקרוא תגובות או לא ולצערי אני חוטא בזה וכן נכנס לקרוא ואז אתה מקבל את הפצצה לפנים, תגובות כל כך רעות שהאמת רובן מאיסטגרם פייקטיבי, אבל פתאום קופצים כמה שהם לא, וזה כמו חץ ללב".

אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שסיפר על התחושות הוא גם שיתף בסוג המסרים הלא פשוטים שהוא מקבל: "משפטים ומילים כאלה קשות, "את מי אתם מעניינים", "מתחיל עם כל דבר שזז", "מאחלת לה שלא תצא איתו", "כבר באח ראיתי כמה הוא טיפש". עכשיו יש כמה שיגיבו לזה בצדק משפטים כמו את מי אתה סופר, הם לא מכירים אותך וכו'... אבל זה עדיין נוגע, אי אפשר לברוח מזה", הודה.

"אני באמת מבקש מכל אחד שקורא את הפוסט הזה, מאחורי כל דמות כזאת או אחרת עומדת משפחה,, הורים, ילדים, אחים... תחשבו שנייה לפני. לא משנה כמה הבן אדם או בת האדם נראים לכם חזקים, זה שובר. שבוע טוב לכולם ובשורות טובות", חתם יוצא הריאליטי בנימה קצת יותר חיובית.

יחד עם הוידוי, הוסיף נגר גם כמה ביקורות יחד עם שם המשתמש המלא של המגיבים, שכתבו: "נראה לי שמגיע לה להיות עם בחור הרבה יותר חכם מאשר הטיפש הזה. ראיתי אותו באח ונדהמתי מטיפשותו", "יואו איזה אנשים מביכים", ו- "ממש מעניינים את... בכל מקרה עדיף לך לתפוס רגליים ולברוח ממנו".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

כזכור, נגר היה אחד מהפורשים בעונה האחרונה של האח הגדול רק שהסיבה שלו לעומת אחרים הייתה רצון לשלום בית עם מי שהייתה גרושתו, ירדן אביטוב, אך כידוע הניסיון לקאמבק לא צלח: "אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בנינו. לנצח היא תהיה האמא של הילדות שלי וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עיניינו", כתב בזמנו עם אמן של שתי בנותיו.

וואלה! סלבס נחשדה ברומן עם בעל המאפייה כי היא נוהגת להגיע לשם לפחות פעמיים ביום.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully