וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מופתעים: אורי נגר וגרושתו ירדן נפרדו בשנית

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 11:35

משתתף העונה האחרונה של האח הגדול הצליח לעורר לא מעט עניין במהלך שהותו הקצרה יחסית בבית, פלירטט עם מספר דיירות אך הכריז כי הוא מעוניין לחזור לגרושתו. כעת הוא מודיע שהניסיון לא צלח, והם נפרדו בשנית

אורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
אורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

על אף שאת תחילת שהותו בבית האח הגדול בעונה האחרונה אורי נגר בילה בלסובב את ראשיהן של הבנות בבית ובעיקר את של סתיו קצין, הוא הצהיר מספר פעמים בשאר הזמן שהיה בבית המצולם במדינה שהוא מעוניין לחזור לגרושתו ואם בנותיו, ירדן אביטוב.

על אף השמועות החוזרות ונשנות על חזרתם של השניים לזוגיות, נגר הדגיש לא פעם שהקאמבק עוד לא התממש, ועכשיו נראה שזה כבר לא יקרה. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו היום (ד'), שם יוצא הריאליטי סוף לשמועות: "אהובים שלי אני מקבל לא מעט שאלות על זה, ורציתי לשתף אתכם אחרי תקופה לא קצרה של ניסיון".

"אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בנינו. לנצח היא תהיה האמא של הילדות שלי וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עיניינו". חתם את הדברים בנימה בוגרת.

הסטורי של אורי נגר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אורי נגר/צילום מסך, אינסטגרם

בעבר התמודד נגר עם ביקורות על כך שהוא לא היה כנה בדבריו במהלך השהות בבית האח הגדול, ושהכל היה אסטרטגיה לזכייה על אף שפרש בידיים ריקות: "לצערי לאנשים יש יד קלה על המקלדת והם חושבים שהם יכולים להכנס לתחתונים של אנשים אחרים. אני יכול להבין שעניין הזוגיות שלי נהיה ציבורי ואני אגיב בהתאם: לא עשיתי את הדברים כדי למשוך קולות, לא הייתי צריך את הקולות כי יצאתי על דעת עצמי".

"לשאלתכם אם חזרתי או לא חזרתי, היינו חברים טובים אנחנו עד היום חברים טובים ואני מקווה מאוד שמה שצריך לקרות יקרה לטובה. במקרה אני גם בבית של ההורים שלה אז לכל החושבים שפגעתי בעוד אישה אתם טועים, אנחנו בטוב ואנחנו נשאר בטוב לא משנה באיזה דרך", כתב בזמנו.

וואלה! סלבס ניסתה לגשר על הפערים עם המוכר בשווארמה, אבל הוא לא הסכים לעשות לה כרטיסייה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully