וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: אורי נגר פרש מבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 14:36

הולך ומסתמן שבעונה הזו של האח הגדול יש פרישות של דיירים לא פחות מהדחות שלהם. והפעם- אורי נגר, אחד מהדיירים הדומיננטיים בבית, ביקש לעזוב את הבית ונהיה לדייר הרביעי שפורש העונה. וואלה! סלבס לוזרית

אורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
עוד פורש לאוסף?/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

העונה הנוכחית של האח הגדול מספקת לא מעט דרמות, ולא רק מבחינת הריבים הבלתי נגמרים בין הדיירים. מאז שהחלה העונה לא פחות משלושה מתמודדים פרשו מהבית, ועכשיו לספירה מתווספת פרישה נוספת.

אורי נגר, מהדיירים הבולטים שנכנסו בכניסה השנייה אל הבית, החליט לפרוש מהתכנית 38 ימים אחרי שנכנס אל הבית. נגר נכנס הבוקר אל חדר האח והפעיל את נוהל העזיבה, וכעת החליט סופית על רצונו לעזוב לאחר שהרגיש בימים האחרונים תחושת מיצוי מהשהות בבית.

כזכור, נגר נכנס לבית האח הגדול על תקן "האקס של ספיר בורגיל", אם מחשיבים מערכת יחסים בגיל 15 כזוגיות רצינית. הוא החליט להצמד לסתיו כחלק מהאסטרטגיה שלו, שנחשפה על ידי האח בפני כל הדיירים רק לפני מספר פרקים. על אף שאמר שהוא השאיר את האסטרטגיה מאחור, לא כל הצופים (וגם לא כל הדיירים בבית, כולל סתיו) מיהרו להאמין לו כיוון שהמשיך להצמד לדיירת הבולטת באופן מעורר חשד.

הוא מצטרף ליתר הדיירים שפרשו העונה הזו: גיא איתן שהיה הראשון לעזוב, לין אלפי שפרשה 46 ימים אחרי שהתחילה העונה ובן ויארניק, שהיה השלישי להפעיל את הנוהל ולפרוש מהבית.

וואלה! סלבס פורשת בכל פעם מחדש מהדיאטה שהיא פוצחת בה רגע אחרי שהיא מתחילה אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully