וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד או לא?: אורי נגר חושף מה מצב היחסים בינו לבין גרושתו

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:17

במהלך השהות שלו בבית האח הגדול סיפר אורי נגר על היחסים בינו ובין גרושתו ואם בנותיו, ובעיקר על הרצון הגדול לעשות שלום בית ושהשניים יחזרו להיות יחד. כעת הוא חושף מה באמת מצב היחסים ביניהם. וואלה! סלבס רבנות

אורי נגר חושף מה קורה בינו לבין גרושתו/צילום מסך אינסטגרם

במהלך השהות שלו בבית האח הגדול סיפר אורי נגר לא פעם על הנישואים שלו שהתפרקו ועל הרצון שלו בשלום בית ולחזור חזרה לגרושתו ירדן. באחד הפרקים הוא גם זכה לקבל מסר ממנה ומשתי בנותיו הקטנות, במה שהיה נראה כמו סימן חיובי על היחסים ביניהם. מאז שיצא מהבית הוא הספיק להתראיין ולהגיד שהם לא חזרו, אבל ירדן הופיעה בסטורי של נגר לא פעם, כשממש לא מזמן הוא גם חגג לה את יום הולדתה. היחסים ביניהם ואם הם חזרו או לא עדיין נותרו בגדר תעלומה, ואתמול הוא החליט סוף סוף להתייחס לדברים ולחשוף מה מצב היחסים ביניהם כיום.

במהלך סשן שאלות-תשובות שערך לעוקבים שלו בעמוד האינסטגרם, נגר נשאל בצורה ישירה למדי: "למה שיחקת בצופים שאתה רוצה לחזור לאישתך כדי לצבור קולות, אתה מביך שהמשכת לפגוע בעוד אישה?" בהתייחס לכך שבמהלך השהות שלו הוא הצליח להתל ולפגוע בלא מעט דיירות שקלטו ממנו רמזים פלרטטניים, גם אם לא באמת תמיד היו שם.

אורי נגר אחרי הפרישה/יח"צ

"לצערי לאנשים יש יד קלה על המקלדת והם חושבים שהם יכולים להכנס לתחתונים של אנשים אחרים. אני יכול להבין שעניין הזוגיות שלי נהיה ציבורי ואני אגיב בהתאם", פתח הדייר שפרש במהלך העונה מהבית, וייתכן שקצת שכח שהוא זה שהכניס את הצופים אל תוך הזוגיות שלו כשלא הפסיק לדבר עליה במהלך השהות שלו בבית הכי מצולם במדינה.

"לא עשיתי את הדברים כדי למשוך קולות, לא הייתי צריך את הקולות כי יצאתי על דעת עצמי. עניין הזוגיות שלי ושל ירדן זה משהו שאני משאיר אותו פרטי שלנו כדי לשמור על הכבוד גם שלי וגם שלה ולשמור על הילדות שלי" המשיך ואמר: "לשאלתכם אם חזרתי או לא חזרתי, היינו חברים טובים אנחנו עד היום חברים טובים ואני מקווה מאוד שמה שצריך לקרות יקרה לטובה. במקרה אני גם בבית של ההורים שלה אז לכל החושבים שפגעתי בעוד אישה אתם טועים, אנחנו בטוב ואנחנו נשאר בטוב לא משנה באיזה דרך".

וואלה! סלבס עושה עד היום סטוקינג לאקס שלה מגיל 14 בתקווה שאולי הם יחזרו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully