וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אכלתי אותה": כשאורי נגר ושרית פולק נתפסו יחד במיטה

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 15:30

על אף ההכחשות הנמרצות כי יש ביניהם מערכת יחסים, השמועות על יוצא האח הגדול אורי נגר ושרית פולק ממשיכות להתרוצץ מכל כיוון, ומותדלקות היטב בזכות הרגעים שהשניים מתעדים לרשתות החברתיות. אז איך קרה שהם נתפסו יחד במיטה? וואלה! סלבס שמיכה זוגית

אורי נגר ושרית פולק נתפסו יחד במיטה/צילום מסך אינסטגרם

השומעות על קשר כזה או אחר בין שרית פולק, האקסית המיתולוגית וגרושתו של סטטיק, לבין יוצא העונה האחרונה של "האח הגדול" אורי נגר לא מפסיקות לזרום ומגיעות מכל כיוון ובצורות שונות. השניים אמנם מכחישים את הדברים ומספרים שמדובר בחברות טובה בלבד, אבל ברשת יש עדיין כאלו שמשוכנעים שבין השניים יש כנראה קצת יותר מידידות אפלטונית תמימה.

וואלה! סלבס מוצאת את עצמה גוללת לא מעט מתוך שיעמום באינסטגרם, ובין שיטוט לשיטוט יצא לה להתקל בזוג החברים הטובים מבלים יחד במיטה. אבל אל דאגה, גם הפעם מדובר בתיעוד תמים כמובן, כשחבר משותף של השניים נכנס אל החדר והבהיל אותם בזמן שהם סך הכל התעסקו כל אחד בטלפון שלו כשהם ישובים על המיטה. בבגדים כמובן.

אורי נגר ושרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר ושרית פולק/צילום מסך, אינסטגרם

הדייר לשעבר בבית האח התייחס לאחרונה בעצמו לשמועות הנוגעות לקשר הקרוב בין השניים, כשענה על כך לשאלה שנשאלה במסגרת שאלות-תשובות שהוא ערך בחשבון האינסטגרם שלו האם הוא ופולק בזוגיות: "שרית אהבה גדולה, אבל חברית לגמרי. כשיצאתי מהאח הכרנו דרך חבר משותף. אני שרוף לה על הצורה, אין נשים כאלה".

כזכור, במהלך השהות שלו בבית האח הגדול נגר דיבר לא פעם על גרושתו ואם ילדיו ועל הרצון שלו לחזור אליה ולערוך שלום בית. בחודש שעבר הוא עידכן בסטורי שהעלה כי נסיונות החזרה לא צלחו: "אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בנינו. לנצח היא תהיה האמא של הילדות שלי וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עיניינו".

וואלה! סלבס לא מוכנה שאף אחד יכנס לה למיטה, אלא אם מדובר במשלוח שהיא הזמינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully