וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענו שהיא לסבית? המאמר שהצליח לעצבן את טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:35

הניו יורק טיימס פרסמו טור דעה מפתיע במיוחד בו טענו שכוכבת הפופ טיילור סוויפט משתייכת לקהילה הגאה. הצהרה שגרמה לזמרת, שבדרך כלל נמנעת מלהתייחס לשערוריות, להגיב בזעם. וואלה! סלבס מוניטין גדול

הזמרת טיילור סוויפט עברה לא מעט דברים בשנים שהעבירה עמוק בתוך תעשיית הבידור ובשלב הזה כבר רבים הצליחו להבין שצריך הרבה מאמצים כדי לעצבן אותה. מי שהצליחו הם הניו יורק טיימס, שפרסמו מאמר בו ניסו לפענח אם היא משתייכת לקהילה הגאה, השערה מחוסר כל בסיס או קשר למציאות.

מי שמיהר להגיב הוא מקרוב לכוכבת: "נראה שאין יותר גבולות שעיתונאים לא יחצו כדי לכתוב על טיילור, לא משנה כמה זה חודרני, לא נכון ולא ראוי. והכל תחת ההגנה של התיאור "טור דעה". אמר ל- CNN והוסיף: "בגלל ההצלחה הענקית שלה יש לאנשים חור ענק בערכי האתיקה שלהם, בגודל של טיילור. הם לא היו מרשים לעצמם לכתוב את זה על שון מנדז או כל אמן אחר שהוא בן ושהמיניות שלו הוטלה בספק".

כותבת המאמר, אנה מרקס, טענה בטור הדעה שסוויפט משתייכת לקהילת הלהט"ב ושהיא אפילו נתנה רמזים למעריצים שלה דרך ציורים של קשתות בענן ובהדהוד מסרים של תמיכה בקהילה הגאה, על אף שהיא עצמה מעולם לא התייחסה לנושא בדרך כזאת או אחרת.

הזמרת לא נוטה להתייחס או אולי לשלוח מקורבים אלייה לצאת להגנתה בדרך כלל ומדובר בפעמים מאוד נדירות בהן מישהו מהצד שלה מתייחס לנושא בוער סביבה, מה שיכול לרמוז לכך שהעניין באמת הטריד אותה ויש מצב שהיא אפילו פחדה שיאשימו אותה ב"פישינג", התחזות לאדם קוויר כדי להשיג יותר מעריצים או תשומת לב, דבר שהזמר הארי סטיילס הואשם בו לא פעם.

נזכיר למי שבטעות שכחו, כיום הזמרת נמצאת בזוגיות עם כוכב ה- NFL, טרוויס קלסי, מערכת יחסים שהתגלתה לציבור בחודש ספטמבר האחרון. נכון לימים אלה נראה שהשניים מאוהבים מתמיד, בעיקר אחרי שחגגו יחד את השנה החדש במסיבה עם חברים וחלקו נשיקה בחצות הליל, שגם נתפסה במצלמות.

וואלה! סלבס חלקה נשיקה עם החתול שלה בשנה החדשה וקיבלה שריטה לפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully