וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכו לחצות: טיילור סוויפט וטרוויס קלסי חגגו יחד את הסילבסטר

רוני טרנובסקי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:04

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טרוויס קלסי עלו על מכונית היוקרה שלו, הגיעו למסיבה יחד לכבוד השנה החדשה ואפילו חלקו נשיקה חגיגית ואוהבת במיוחד בדיוק כשהשעון הכה חצות. וואלה! סלבס טבעות מנייר

למרות שיכלו לבחור להישאר באחוזה המבודדת והיקרה שרכש כוכב הפוטבול טרוויס קלסי לזמרת טיילור סוויפט בקנזס סיטי, בה הם לא היו צריכים לצאת אפילו מהפיג'מה, הזוג המרים בחרו דווקא לצאת למסיבה כדי לחגוג את כניסתה של השנה הלועזית החדשה.

השניים נצפו מגיעים למועדון לא יותר מידי רחוק מהבית המפואר של קלסי בזמן שהם נוסעים על אחד מהרכבים היוקרתיים של הכוכב, מכונית מסוג Rolls-Royce Ghost שמוערכת בשווי של ארבע מאות אלף דולר. במהלך הלילה הם רקדו, בילו ולא שכחו את הנשיקה המסורתית בחצות הליל, כאילו הם האנשים היחידים בחדר, אך לא שכחו לפזר גם קצת תשומת לב לחברים שהיו איתם.

הצהובונים שמעבר לים התקשו לאתר את הזוג החמקמק אחרי הבילוי בעיקר בגלל שכוכב הפוטבול הוא הבעלים הגאה של שלושה נכסים בקנזס סיטי שכוללים: דירת יוקרה בדרום העיר בשווי של מילון דולר, בית במערב בריארקליף וכמובן האחוזה שרכש כשהפרטיות של סוויפט הייתה בראש סדר העדיפויות שלו ועל פי ההערכות עלתה בערך 6 מיליון דולר.

השטח של האחוזה נמצא בליבה של קהילה מגודרת, כולל מפל, בריכת שחייה, ומסלול מיני גולף. לא מדובר בסכומים כל כך אסטרונומיים בשביל קלסי במיוחד אם מתחשבים בעובדה שרק החוזה האחרון שחתם עליו עזר לו להרוויח לא פחות מ- 57.25 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות.

רגע לפני תקופת החגים הנוצריים, מקורבים לסוויפט סיפרו על האהבה שפורחת בין השניים: "טראוויס זורם איתה. אין לו בעיה לחכות לה מאחורי הקלעים כשהיא מופיעה, להיות שם בסיום ולקבל אותה בחיבוק. ג'ו היה מעדיף לכרות לעצמו זרוע ולא להגיע להיכל בו היא מופיעה", סיפרו ועקצו את האקס של סוויפט, ג'ו אלווין. מקורב אחר הוסיף: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם".

וואלה! סלבס פתחה את השנה החדשה על האסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully