וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משתמש בקהילה כדי לקדם את עצמו": הארי סטיילס (שוב) מותקף

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 14:19

כמעט שלוש שנים אחרי השער המפורסם של הזמר הארי סטיילס למגזין ווג, הסערה סביבו עדיין ממשיכה לאחר שהסטייליסט המצליח בילי פורטר החליט לצאת נגד השחקן והעורכת הראשית של המגזין. וואלה! סלבס פאשניסטה

השער של הזמר הארי סטיילס במגזין Vogue בדצמבר של 2020 יצר סערה בפני עצמה. היה מדובר בגבר הראשון שהופיע על שער ווג, ובנוסף להכל הוא גם לבש שמלה, שהביאה ביקורות ותשבוחות מהספקטרום הפוליטי והאופנתי כאחד.

מי שבחר לערער על הבחירה של עורכת המגזין אנה וינטור, באיחור אופנתי של שלוש שנים, הוא אייקון האופנה, השחקן והמוזיקאי בילי פורטר, שהוא גם פעיל חברתי בעיקר בנושאים שקשורים לקהילת הלהט"ב. בראיון עם the Telegraph הבריטי, דאג להעביר את הביקורת החריפה: "זה לא אשמתו של הארי סטיילס שהוא לבן, חמוד, סטרייט ומתאים לתבנית במובן הזה, אני קורא לזה שומרי סף".

למרות השמועות שרצות כבר שנים סביב נטייתו או זהותו המינית של סטיילס, הזמר מעולם לא אישר או הכחיש אף אחת מהן. מה שהוביל את הפעיל החברתי להגיע למסקנה שהסיבה היחידה שקיבל את השער זה בגלל שהוא כביכול רוקד על שתי החתונות.

"א- בינארי בלה בלה בלה", הוסיף פורטר. "לא, זה מרגיש לי לא טוב. אתה משתמש בקהילה שלי, או שאנשים משתמשים בקהילה שלי, כדי לקדם את עצמם. לא היית צריך להקריב כלום בדרך", הטיח בזמר.

גם על העורכת הראשית שבחרה את סטיילס לשער, הגיע פורטר עם בטן מלאה: "הכלבה הזאת אמרה לי 'אתה יכול לעשות את זה יותר טוב?' וזה תפס אותי לא מוכן, לא ידעתי מה להגיד. הייתי צריך להגיד לה לשתמש בכוח של ווג כדי לתת במה לקולות שמעצבים מחדש את כל תנועת האופנה".

זאת לא הפעם הראשונה שהשחקן יוצא נגד השער של סייטלס. ב- 2021, שנה אחרי שפורסמה התמונה ההיסטורית על השער, אמר: "אני שיניתי את כל המשחק, זה לא אגו זאת פשוט עובדה. הייתי הראשון שעשה את זה ואז כולם עשו את זה". התייחס פורטר לשמלת הטוקסידו של כריסטיאן סיריאנו שלבש בטקס האוסקר של 2019 שעוררה דיון להוט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אני מרגיש כאילו תעשיית האופנה קיבלה את זה בגלל שהם חייבים. אבל אני לא בהכרח משוכנע, וזה למה: אני יצרתי את השיח, ועדיין ווג שמו את הארי סטיילס, גבר סטרייט ולבן בשמלה על השער הראשון בו כיכב גבר". כמובן שאמירות כאלה מפיו על הזמר המצליח עוררו סערה גדולה.

בעקבות זעם המעריצים על ההתבטאיות שלו, התנצל פורטר: הארי אני מצטער שהשם שלך היה בפה שלי. זה לא קשור אלייך, אתה לא השיחה. השיחה היא עמוקה יותר מזה, היא על מערכת של דיכוי ומחיקת התרומה של יוצרים שחורים לחברה שלנו". הבהיר את עצמו.

וואלה! עושה תצוגות אופנה עם פיג'מה וכפכפים כל פעם שהיא יוצאת לזרוק את הזבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully