וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארה איתי כשכולם עזבו": קניה ווסט מברך את אשתו ליום הולדתה

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 11:23

הראפר ומעצב האופנה הלא יציב קניה ווסט, מחק את ההתנצלות שפרסם בעברית מחשבון האינסטגרם שלו והעלה ברכה לאשתו, ביאנקה סנסורי. איך הם חגגו ומה היא לבשה, או יותר נכון לא לבשה? וואלה! סלבס מתקשה להכיל

קניה ווסט מברך את ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט מברך את ביאנקה סנסורי/צילום מסך, אינסטגרם

על אף שפרסום ההתנצלות של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט (46) הייתה מפתיעה, מה שהיה הרבה פחות מפתיע היא העובדה הפוסט נמחק מהפרופיל של הכוכב הלא החלטי ומה שנשאר הן רק תמונות של אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, בלוקים מעוררי דאגה.

בנוסף לתמונות שכבר היו קיימות, הראפר העלה אתמול (שבת) תיעודים נוספים של סנסורי יחד עם ברכה לכבוד יום הולדתה ה- 29: "יום הולדת שמח לאישה הכי יפה והמוזה הכי אייקונית ומעוררת השראה. אמנית מוכשרת עם תואר באדריכלות ו- IQ של 140 שאוהבת אותי ונמצאת לצידי כל יום כשחצי מהעולם הפנו את הגב אליי. את האמא החורגת המושלמת לילדים שלנו, אני אוהב אותך כל כך, תודה לך שאת חולקת את חייך איתי", כתב והוסיף בפוסט לאחר מכן: "אני מתגעגע אלייך כשאני מתעורר לפנייך", תלותי משהו.

את חגיגות יום ההולדת השניים העבירו במסעדה בלאס ווגאס עם חברים, כשהאדריכלית הייתה לבושה במראה מדאיג מתמיד עם הביקיני המוכר שבקושי מכסה את החזה שלה וחצאית לבנה, קטנה, ודקיקה. אלה אמנם דברים לא יותר מידי מפתיעים אבל השוק האמיתי היה לגלות שסנסורי ויתרה לא רק על חולצה, אלא גם על הנעליים שלה.

כאמור, הראפר פרסם לא מעט תמונות של סנסורי, שהצליחו להפתיע ולזעזע כאחד. "אין מכנסיים השנה", הצהיר על אחת מהן. וכמובן שעם תוכן כזה, קשה להאשים את הגולשים שמבקרים אותו: "זה לא נחוץ. אם אתה מכריח אותה ללבוש את זה אז תתבייש לך", כתבה אחת.

תגובות נוספות כמו: "מאמי רק תמצמצי פעמיים ואנחנו בדרך אלייך! זה נראה כאילו היא כלואה. אוי אלוהים תפתח לה את העיניים כדי שתראה שהיא לא במקום בריא", "איך היית מגיב אם מישהו היה מלביש ככה את הבנות שלך ומצלם אותן כדי שכל העולם יוכל לראות ולצחוק?", ו- "להחפיץ נשים זה לא סבבה, להחפיץ את אשתך זה אפילו יותר גרוע", כיכבו.

כזכור את הקיץ האחרון השניים העבירו בחופשה הכי ארוכה ומתישה שיש באיטליה, שם הצליחו להסתבך לא פעם, גם עם המקומיים שלא עפו על העובדה שסנסורי הסתובבה עם בגדים שמתאימים יותר למועדון חשפנות מאשר לרחובות הפסטורליים וגם עם המשטרה, בעקבות תיעוד בו נראה כאילו השניים באמצע אקט מיני בונציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"זו אחת הערים היפות ביותר בעולם, ואנחנו מצפים מתיירים לשמור על רמה סבירה של הגינות כשהם מגיעים הנה. המעשים האלה הם לא משהו שאנחנו, או מישהו ממיליוני התיירים שפוקדים את העיר, רוצים לראות במרחב הציבורי", אמר בעבר מקורב לראש העיר של ונציה.

וואלה! סלבס הכירה פעם בחור במטוס ששר לה שירים על אהבה אבל לא טרח לקחת את הפרטים שלה בנחיתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully