וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין גלמן קטף קמפיין חדש ולא תאמינו כמה הוא הולך להרוויח

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:11

השחקן ובן זוגה של העיתונאית אדווה דדון עלה לאחרונה הרבה לכותרות ולצערנו לא מהסיבות המשמחות, אבל עכשיו דווקא מגיעה ידיעה משמחת במיוחד, עם קמפיין שווה שקטף. וכמה הוא הולך להרוויח? וואלה! סלבס מחכה לצ'ק

ידין גלמן. אינסטגרם, צילום מסך
שווה כל שקל. גלמן/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן והדוגמן ידין גלמן נמצא בתעשייה יחסית זמן קצר, אחרי שהצטרף אליה בשנת 2020 חצי שנה לאחר שהשתחרר מצה"ל והצטרף לקאסט של הסרט "תמונת ניצחון" של הבמאי אבי נשר. על אף התפקיד המרשים הכרנו אותו בעיקר בזכות בת הזוג שלו, העיתונאית אדווה דוון, אבל לאחרונה הוא עלה לא מעט לכותרות, אחרי שנפצע קשה בקרב מול מחבלים בקיבוץ בארי במהלך אירועי השבת של ה-7 באוקטובר.

גלמן, אושפז בטיפול נמרץ, ואחרי סדרת ניתוחים וטיפולים השתחרר מבית החולים עד שלאחרונה אושפז בשנית בעקבות סיבוכים ושוחרר שוב לאחר טיפול רפואי שקיבל. לאורך כל התקופה הזו שלאחר פציעתו גלמן המשיך להלחם בשדה קרב אחר, השדה התקשורתי, כשעסק רבות בהסברה הישראלית כדי לשקף לעולם את התמונה האמיתית של המלחמה המתרחשת כאן ואת מעשי הזוועה שביצע החמאס.

עכשיו, תודה לאל, הוא בסדר גמור, ולשמחתנו כבר מתחיל לעבוד ולקבל עבודות וגם קמפיין חדש ושווה במיוחד. לוואלה! סלבס נודע שחברת רנואר דאגה להלביש את ידין כשהוא טס יחד עם דדון לאירוע התרמה והסברה בניו יורק, ובין המותג ובינו היה קליק, מה שהוביל לצדדים לחתום על חוזה.

ידין גלמן אדווה דדון אדוה. אינסטגרם, צילום מסך
יפים ומתוקים! גלמן ודדון/צילום מסך, אינסטגרם

ואם אתם ממש רוצים לדעת כמה מנהל הבנק של גלמן יהיה מבסוט מהסיפור, אז השחקן והדוגמן ההורס יכניס לכיסו 240 אלף ש"ח, כך נודע לוואלה! סלבס על פי מקורבים המעורבים בעניין.

מחברת רנואר נמסר: "לקראת העונה הבאה אנו מלהקים את נבחרת הפרזנטורים של רנואר ובוחנים מספר טאלנטים מפתיעים. נעדכן בפרזנטורים החדשים בשבועות הקרובים".

וואלה! סלבס חתמה על חוזה חדש עם מקום השווארמה האהוב עליה, ותקבל צ'יפס חינם עם כל מנה שתזמין.

  • עוד באותו נושא:
  • ידין גלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully