וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שנפרדו לפני פחות מחודשיים: האם יוצאי חתונמי חזרו לקשר?

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 15:23

מי שהיו הזוג המבטיח בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", טל רואה ורון שוורץ, נפרדו רק לפני כמה שבועות, אבל תמונה אחת הצליחה לגרום לנו לתהות האם היה קאמבק מאחורי הקלעים? וואלה! סלבס החלטתית

רון שוורץ מגיב על התמונה של טל רואה. אינסטגרם, צילום מסך
רון שוורץ מגיב על התמונה של טל רואה/צילום מסך, אינסטגרם

את הפרידה של כוכבי חתונמי, טל רואה ורון שוורץ, לא היה קשה מידי לצפות בעיקר כשכבר במהלך שידורי התוכנית נאלצה רואה להתמודד לראשונה עם המציאות הביטחונית הלא פשוטה שהיא חייהם של תושבי עוטף עזה בימים של לפני ה- 7 באוקטובר, עכשיו כמובן המצב יותר גרוע ובהתחשב בזה שהשניים עברו לשדרות אחרי ה- 42 הימים של התוכנית וחוו את השבת השחורה ממקור ראשון.

אחרי החוויה המטלטלת השניים החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד, היא חזרה לקרבתם של המשפחה והחברים שלה, והוא נשאר בשדרות גם בזמן המלחמה בגלל העבודה שלו שממוקמת בדרום. על אף הפרידה, אולי הזמן שחלף גרם לאקסים הטריים שהם דווקא כן מעוניינים להיות קרובים? על תמונת סלפי שהעלתה רואה היום (ה'), הופיעה לה פתאום תגובתו של שוורץ: "אין יפה כמוך" בתוספת של לב חום שאת פירושו וואלה! סלבס לא הצליחה לפצח.

עוד מהרגע הראשון שנפגשו השניים מיד עלתה הבעיה העיקרית שסבבה את מערכת היחסים של השניים: עיר המגורים שיבחרו להקים בה בית. מצד אחד הוא מהנגב המערבי ומקום העבודה שלו אפילו דרומי יותר, מהצד השני העוגנים של החיים שלה נמצאים באיזור השרון ופעם אחר פעם היא הסבירה כמה חשוב לה להיות קרובה בעיקר לאחיה במיוחד אחרי ששני הוריהם הלכו לעולמם.

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

לפני פחות מחודש דיברה רואה על המצב הזוגי שלה וכשענתה לשאלה של עוקבת ששאלה: "איך מתמודדים עם פרידה? חוששת שיחזור לאקסית שלו וזה יעשה לי רע", כתבה כוכבת הריאליטי: "אני מאמינה שכל מה שקורה, קורה לטובה".

"גם אם זה לא נראה ככה באותם הרגעים, אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים זה רק על מנת לדייק לעצמנו את מה שהכי נכון עבורנו ורק ככה נדע להוקיר את הטוב. תמיד תזכרי, מה ששלך, שלך והוא יגיע עד אלייך", חתמה בנימה אופטימית.

וואלה! סלבס רצתה לשלוח הודעה לאקס ואז גילתה שהוא חסם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully