וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משבועיים אחרי הפרידה: טל רואה עונה על השאלות הבוערות

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 9:43

כוכבת חתונה ממבט ראשון טל רואה פירקה את החבילה עם הבחור שפגשה תחת החופה בתוכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון, רון שוורץ. עכשיו היא שיתפה בתחושות שלה לראשונה ועל הדרך גם אישרה את הפרידה. וואלה! סלבס לומדת לעוף

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
טל רואה ורון שוורץ/צילום מסך, קשת 12
הסטורי של טל רואה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של טל רואה/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו חשבנו שסיפור האגדות של כוכבי חתונה ממבט ראשון, טל רואה ורון שוורץ, הגיע לסוף הטוב שלו. אך לפני פחות משבועיים התברר שהשניים החליטו להפריד כוחות ולפרק את החבילה, אחרי שגם עברו לגור יחד בעיר שדרות שבימים אלה הרבה מהתושבים שלה מפונים בעקבות המצב הביטחוני.

בפעילות של שאלות ותשובות יחד עם העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, ענתה רואה לראשונה על השאלות שבערו בליבם של הגולשים: "איך מתמודדים עם פרידה? חוששת שיחזור לאקסית שלו וזה יעשה לי רע", כתבה עוקבת. כוכבת חתונמי שבימים אלה מתמודדת עם פרידה משלה ענתה: "קודם כל אני מאמינה שכל מה שקורה, קורה לטובה!".

"גם אם זה לא נראה ככה באותם הרגעים, אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים זה רק על מנת לדייק לעצמנו את מה שהכי נכון עבורנו ורק ככה נדע להוקיר את הטוב. תמיד תזכרי, מה ששלך, שלך והוא יגיע עד אלייך", השיבה. כאמור, רואה עברה לגור בעיר אשקלון במהלך צילומי התוכנית ולאחר מכן בשדרות יחד עם שוורץ, על אף החשש שלה מהמצב הביטחוני והריחוק מהקרובים לה שנמצאים באיזור השרון.

הסטורי של טל רואה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של טל רואה/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של טל רואה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של טל רואה/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שנשאלה לשלומה בתקופה הלא פשוטה שעוברת כמעט על כולם, ענתה הכוכבת: "מרגישה שאין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי כאין וכאפס לעומת כל כך הרבה אנשים סביבי או סביבנו. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור", ענתה בנימה אופטימית. לבסוף, ענתה רואה על שאלת השאלות, המצב הזוגי שלה, והאם נמצא מישהו חדש בחייה? למרות האופציה לפרט, כוכבת חתונמי בחרה תשובה קצרה וקולעת: "לא".

כזכור, בזמן צילומי העונה בה השתתפו השניים התקיים סבב לחימה אחד מני רבים שתושבי עוטף עזה התמודדו איתם על בסיס קבוע בשנים האחרונות. כוכבת הריאליטי התפנתה כבר אז מהבית המשותף שהשנים חלקו במסגרת התוכנית אך הבעיה המהותית לא נפתרה, הסבב פשוט פסק וכוכב הריאליטי חתם את הדברים בכך שהוא מקווה שלא יגיע אחד נוסף שירחיק בין השניים.

לא הרבה לפני כן זוג נוסף החליטו להיפרד, חן דריקס ויוסי עזרא, שהיו יחד עם שוורץ ורואה באותה העונה, מה שהופך את הזוגות תומר ויואנה, ועינב שבזוגיות עם רז, ליחידים שנשארו ביחד מתוך שבעת הזוגות שהתחילו יחד את התהליך.

וואלה! סלבס ניסתה להכיר פעם מישהו מתחת לחופה, חבל שהוא היה החתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully