וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ראינו את זה בא: חן דריקס ויוסי עזרא מחתונמי נפרדו

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 21:14

את חן דריקס ויוסי עזרא הכרנו מתחת לחופה של תוכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון ויחד איתם התאהבנו בזוג האנרגטי שעם סיום התוכנית גם השארנו במצב טוב ואופטימי עם תקווה לעתיד. אך תקוות לחוד ומציאות לחוד, כי מתברר שהזוגיות של השניים לא שרדה

המסע אחרי אהבה יכול היות לא פשוט בכלל ומלא בהתפתחויות לא צפויות, בעיקר כשבוחרים להכיר בריאליטי, מתחת לחופה. כבר בשידור הפרק בו הופיעו הזוג חן דריקס ויוסי עזרא הרגיש כאילו מדובר במשהו עם פוטנציאל טוב. הוא הצחיק אותה, היא אותו, והם הספיקו להתאהב אחד בשנייה עוד בימי הצילומים.

בפרק הסיום של התכנית השניים עדיין היו בזוגיות, גם תשעה חודשים אחרי שהכירו לראשונה, אך היה נראה שסדקים החלו לצוץ בתמונה המושלמת כשיוסי הודה שהתחיל להיות לו משעמם אחרי שצוות הצילום עזב אותם לחיי השגרה של אחרי התכנית.

כעת מתברר שהשניים, שאף עברו לגור יחד אחרי התכנית, חוו לאחרונה משבר ביחסים והחליטו להפרד. במהלך התוכנית עצמה הזוגיות של השניים הייתה במקום כל כך חזק שהם שימשו כעוגן לזוגות אחרים שהתקשו להיות בתהליך, בעיקר במהלך מפגשי הזוגות שהעונה כללה. סיפור מערכת היחסים שלהם במהלך השידורים היה מלא בצחוק ובעיקר אנרגיות גבוהות, אבל אולי מה שנדלק מהר נשרף מהר.

אחד הדברים שזכורים מיוסי עצמו בתוכנית היה דווקא הפגישה שלו עם צוות הצילום, בה הסעיר מדינה שלמה אחרי אמירה שסיבכה אותו לאחר שנשאל לאיזה בחורות הוא נמשך: "רזה, ציפורניים, שיער חלק, לא אוהב מתולתלות ולא אוהב שמנות".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully