וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום ושברו: רון שוורץ וטל רואה מחתונמי נפרדו

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 16:38

כוכבי חתונה ממבט ראשון, טל רואה ורון שוורץ התקדמו במהירות שיא במהלך צילומי העונה שלהם ואפילו הספיקו לדבר על לעשות יחד ילדים עוד בזמן 42 הימים הראשונים להיכרותם. למרות שהיו הזוג המבטיח ביותר להמשיך את הדור השלישי לתוכנית השידוכים, מערכת היחסים לא צלחה

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

מערכת היחסים של כוכבי חתונה ממבט ראשון, טל רואה ורון שוורץ הייתה כמעט מושלמת עוד מהרגע הראשון בו נפגשו, חוץ מנקודה אחת שעלתה עוד בשיחה הראשונה, מקום המגורים שאותו תכננו להפוך לבית המשותף שלהם בסיום החוויה המצולמת.

אך למרות הציפיות הגבוהות שהיו מהשניים לצלוח את המכשולים שבדרך, מתברר שהם החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד. על פי הפרסום של עיתונאי ישראל היום ערן סוויסה, השניים היו יחד שנה בזוגיות אך החליטו להפריד כוחות ממש לאחרונה.

רואה היא במקור מאיזור השרון, שם נמצאת המשפחה שלה והחברים הקרובים. ומהצד השני, שוורץ הוא במקור שדרותי ומקום העבודה שלו דרומי אף יותר בתחנות הכוח הסולאריות. בתקופת המלחמה תושבים רבים מהדרום נאלצו להתפנות אך רון שעובד בעבודה חיונית ביותר נשאר באיזור שנמצא תחת אש. בימי המלחמה הנוכחית, על פי הסטורי שהיא מעלה, טל לא הייתה בשדרות כבר תקופה ארוכה, בערך מתחילת המלחמה והיא מסתובבת באיזור השרון והמרכז.

חתונה ממבט ראשון חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון חתונמי/צילום מסך, קשת 12

כבר במהלך שידורי התוכנית, שצולמה בזמן אחד מסבבי הלחימה הרבים שתושבי עוטף עזה התמודדו איתם בשנים האחרונות, טל התפנתה מהבית המשותף שהשניים חלקו בזמנו באשקלון, והסאגה נגמרה בכך שרון קיווה שלא יהיו בקרוב עוד סבבים שירחיקו ביניהם.

רק לא מזמן נפרד זוג נוסף מהעונה האחרונה, חן דריקס ויוסי עזרא שחוו משבר עמוק ביחסים והחליטו להיפרד גם כן, מה שהופך את טל ורון לזוג השני שיצא מתוכנית הריאליטי ולא צלח את החיים מחוץ לעטיפה שהתוכנית מספקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully