וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימי: שון מנדז מסכם שנה אחרי שסיבוב ההופעות שלו בוטל

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 10:56

הזמר שון מנדז ניסה להיעלם כמה שהוא יכול מעין הציבור בשנה האחרונה אחרי שסיבוב ההופעות שלו לא הצליח למכור מספיק כרטיסים ובוטל. לקראת 2024 שהגיעה רק לא מזמן, הוא סיכם את השנה שחלפה ונשאר חיובי למרות הכל. וואלה! סלבס הכוס המלאה

השנה האחרונה הייתה קשה להרבה מאוד אנשים, חלק יותר וחלק פחות. מי שגם היה צריך להתמודד עם הפחדים והשדים שלו הוא הזמר שון מנדז שדחה את סיבוב ההופעות העולמי שלו בחודש יולי האחרון, ולאחר מכן נאלץ לבטל לחלוטין יותר מ- 40 הופעות בגלל שלא הצליח למכור את מספר הכרטיסים הנדרש כדי למלא את האולמות.

מן הסתם שהתחושות בעקבות דחייה כזאת כואב וגדולה מהציבור היא לא פשוטה וקשה להתמודדות, מה שכנראה גרם לו לקחת את הרגליים שלו ולהתחבא למשך תקופה ארוכה כדי לנסות לטפל בעצמו. לכבוד השנה החדשה, העלה מנדז אתמול (ג') פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו סיכם את מה שעבר עליו: "בשנה האחרונה ביליתי המון זמן בשירה כזאת", פתח והתייחס לסרטון.

"גיליתי שאם אני יושב עם ההרמוניום שלי ברגעים של פחד או חרדה קיצוניים ומאפשר לעצמי, עם אמון מלא, לשיר את מה שיצא, פעמים רבות זה מצליח להרגיע את הכאב. בהתחלה זה היה ממש קשה לאפשר לעצמי לשיר בלי הצורך שזה יהיה מושלם, אבל אחרי כמה זמן התחלתי להתאהב בריקוד בין התווים 'הנכונים' לתווים 'הלא נכונים'".

"הבנתי שיש רק רגעים של ברכה ואופוריה מהתווים 'הנכונים' בגלל התווים 'הלא נכונים'! הסיבה היחידה שאני יכול לשיר בטון הנכון זה כי למדתי להקשיב. השיעור הכי גדול שלמדתי השנה הוא לקבל את הרגעים השפלים של החיים... לא להיות עם הצורך התמידי להשתנות או לתקן משהו כדי להרגיש טוב שוב, בגלל שאני יודע שאם אני מאט באמת ומקשיב כשאני מדוכא, תמיד יש משהו לשמוע", חתם הכוכב.

הדיבור הרוחני שלו אמנם מרגיע באופן יחסי כי זה נשמע שהוא במצב נפשי יחסית יציב ויודע להרגיע את עצמו במקרה הצורך, אבל אולי הוא מצביע גם על משהו אחר שהוא קצת יותר מדאיג. כזכור, לאחרונה התחילו להתפשט שמועות ברשתות החברתיות ובצהובונים שמעבר לים על כך שמנדז הצטרף לכת נוצרית בעקבות בת הזוג החדשה שלו, יוצאת האח הגדול הבריטי, צ'ארלי טראוורס.

"זה נקרא כנסיית Modern Mystery School. הם מספיק שירותים לציבור וגם לאנשים פרטיים מאחורי דלתות סגורות "לאלה שיש להם עיניים לראות ואוזניים לשמוע" מעריצים התחילו לשים לב ששון מנדז נצפה מספר פעמים עם אנשים שהם חלק מהמקום הזה. אחד מהם זאת בת הזוג החדשה שלו לכאורה, צ'ארלי", דווח בעבר בעמוד הרכילות DeuxMoi.

וואלה! סלבס ניסתה להנהיג כת אבל אף אחד לא הקשיב לה.

  • עוד באותו נושא:
  • שון מנדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully